В Ecolines виправдовуються: Їхня стюардеса не знала про безвіз

Відсутність досвіду спричинила некомпетентну поведінку провідника авіаперевізника Ecolines під час посадки на рейс Київ-Варна

Як зазначає Depo.ua, про це йдеться у пості компанії у Facebook.

"Приносимо вибачення, що не одразу надали відповідь, знадобився час для з'ясування усіх обставин. В результаті розслідування стосовно випадку, який склався, ми офіційно повідомляємо, що провідник припустився помилки, виконуючи свої обов'язки. Правила безвізового режиму діють досить короткий час, відсутність досвіду і спричинила некомпетентну поведінку провідника під час посадки на рейс Київ-Варна (24.06.17)", - зазначають у повідомленні.

Додають, що у відповідності до Закону України "Про відповідальність перевізників під час здійснення міжнародних пасажирських перевезень", перевізники за невиконання обов'язку перевірити перед початком міжнародного пасажирського перевезення наявність у пасажира документів, необхідних для в'їзду до держави прямування, транзиту, що призвело до перевезення, чи спроби перевезення пасажира через державний кордон України без необхідних документів, несуть відповідальність у вигляді штрафу за кожного такого пасажира.

"Тому провідники або водії всіх міжнародних рейсів дійсно перевіряють наявність документів, які дозволяють перетинати кордон Шенгенської зони", - додає перевізник.

Акцентує, що компанія не мала на меті перешкоджати громадянам України користуватись безвізом і обіцяє посилити навчання та інструктаж провідників щодо документів, які дозволяють перетин кордонів в рамках безвізу.

"Компанія ECOLINES приносить вибачення усім нашим пасажирам, зокрема родині – Сергію, Ірині, Олександру та Дарії, які не змогли скористатися поїздкою. Наразі ми намагаємося зв'язатись для обговорення надання компенсації за невикористану поїздку (...) Ми впевнені, що цей випадок допоможе компанії чітко та професійно виконувати свою діяльність, взаємодіючи з прикордонними службами тих країн, в які виконуються рейси. Крім того, маємо надію, що цей випадок приверне увагу громадськості до таких проблем, як постійна та багаточасова затримка на кордонах, а також відсутність чіткої інформаційної кампанії щодо правил перетину кордону", - наголошують у компанії.

Нагадаємо, стюардеса компанії відмовила брати на борт автобуса 12-річну дівчинку, оскільки у неї "була біометрика, але не було візи".

На думку юриста, постраждалі пасажири мають повне право вимагати відшкодування, в тому числі, моральну компенсацію.

Крім того, безвіз - центральна тема медіа останніх кількох місяців, тому нарікати на відсутність чіткої інформаційної кампанії безпідставно, особливо якщо працюєш на ринку міжнародних перевезень.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme