У Києві пройшла бізнес-конференція Customer Experience Managemen 2
Відбулася друга практична бізнес-конференція Customer Experience Management 2, організована компанією KA Group - оператором бізнес заходів преміум класу
- Головна
-
25 вересня 2015 17:03
У заході взяли участь 100 міжнародних та локальних компаній. Провідні ТОП-менеджери великих компаній України ділилися своїм баченням клієнтського сервісу та його важливості для успіху компанії. Ось декілька інсайтів:
Клієнтський сервіс - це стратегія
Ви не працюєте в банку, рітейлу, інтернет-бізнесі. Ви працюєте у клієнтському сервісі. Потрібно постійно тренувати та розвивати своїх працівників. Наділення повноваженнями дуже важливо. Працівники повинні вміти приймати самостійні рішення швидко, на місці і бажано на користь клієнта. Клієнт цінує ціну, якість, швидкість та сервіс. Найважливіша людина компанії - не власник чи менеджер, а працівник першої лінії.
Джон Шоул, світовий гуру сервісних стратегій
Виправляємо проблеми
Щоб статистика кількості незадоволених клієнтів перетворилась на інсайти - потрібно отримати зворотній зв'язок від клієнта: що саме потрібно виправити. Для того, щоб команда, яка збирає зворотній зв'язок, давала варіанти вирішення проблем, учасників цієї команди потрібно постійно розвивати. І основне: виявлені проблеми вирішуються лиш в тому випадку, коли є підтримка «зверху».
Олег Косс, Head of Customer Experience, Kyivstar про клієнтський сервіс в компанії Kyivstar
Парадокси сервісу
Гості хочуть від працівників McDonald's не просто посмішки, вони хочуть, щоб ця посмішка була щирою, а працівники були швидкими. І при цьому гостям шкода працівників, які працюють як в армії. Але в той же час гості вимагають чіткого дотримання стандартів.
Ігор Кравчук, операційний менеджер і Наталя Теслюк , старший консультант відділу навчання McDonald's Ukraine
«рОботоспособность» чи «рАботоспособность»?
Потрібно відходити від роботи виключно по стандартам. Бо тоді це виходе не «рАботоспособность», а «рОботоспособность» - виробляємо роботів. Ми відійшли від сценаріїв: працівники повинні говорити від душі, серцем. Вони можуть говорити своїми словами, але не забуваючи про основу рітейлу. А основа рітейлу - це продажі.
Олена Артазей, директор управління персоналом і клієнтським сервісом WOG
Клієнтський сервіс і лояльність персоналу
Неперевершений клієнтський досвід напряму залежить від лояльності персоналу. Лояльність персоналу складається із трьох основних компонентів:
- оцінки праці та визнання успіхів
- перспективи кар'єрного та матеріального росту
- сприятливої корпоративної культури.
Оксана Яковлева, генеральний директор GEFCO
Як знайти клієнтоорієнтованого працівника
Рекрутери мають не вибирати кандидатів, а продавати вакансію. Потрібно показати потенційному кандидатові свою турботу та повагу. Тоді знайти гарних працівників буде простіше. Впустіть на співбесіді ручку, якщо кандидат на вакансію потягнеться за нею, щоб Вам її подати, це означає, що ген сервісу він має.
Сергій Пашковський і Тетяна Ємельянова, 4Service Group
Окрім цього учасники конференції дізналися, як створювати унікальний альянс із клієнтом від Дениса Шемякіна (Corum Group) та Віктора Нечипоренка (DTEK); як побудувати довготривалі відносини з клієнтом від Олександра Махорта (Lantmännen AXA Ukraine); і що важливіше: процеси чи люди від Дмитра Коваленко (UniCreditBank).
Генеральним партнером заходу KA Group виступила компанія SMART business. Креативний партнер - агенція комунікацій «Варто». Генеральний медіа-партнер - ЛІГА Бізнес Інформ. Медіа - партнери: Companion, ДеПо.ua, Деловая столица, Обозреватель, HeadHunter, CEO-club, Європейська Бізнес Асоціація, бізнес школа МІМ.
Фотодоповідь заходу можна подивитися за посиланням.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 10:16З Харківщини вивезли майже 10 тисяч цивільних (ВІДЕО) Відео
- 10:00Як влаштовані слоти і що вони являють собою PROMO
- 09:41На Полтавщині є ураження
- 09:19Обстріл Одещини: одна людина загинула, ще 8 отримали поранення
- 09:00 Закон про мобілізацію набрав чинності: Про що слід пам'ятати
- 08:40 Генштаб ЗСУ оновив дані щодо втрат рашистів: кількість знищених ворогів добігає пів мільйона
- 08:20У п'яти областях тривали нічні повітряні бої: Результати уражень
- 23:21 У Вовчанську росіяни розстріляли людину з інвалідністю: прокуратура відкрила провадження Відео
- 22:03Державна "Укрнафта" отримала від ТОВ "Інтерпайп Україна" 80% бракованої труби, – експерт ФОТО
- 21:06Уряд звільнив трьох заступників із Мінрозвитку громад
- 20:16Зеленський домовився з прем'єром Словенії підписати безпекову угоду
- 18:05Голлівудська зірка Бен Аффлек розлучається зі співачкою Дженніфер Лопес, - ЗМІ
- 17:35Джамала назвала себе гіпстеркою та перелічила улюблені бренди одягу
- 16:42 Окупанти атакували КАБами на Харків: двоє загиблих, більше десятка поранених
- 14:13Кабмін призначив нових заступників Умєрова
- 13:30"Я тут, щоб сказати, що ми стоїмо твердо": Кличко-молодший несподівано прилетів на бій Усика зі своїм кривдником Тайсоном Ф’юрі ФОТО
- 12:13Історія суші: від давньої Японії до сучасності PROMO
- 11:06Зеленський заявив, що Україні вдалося подолати дефіцит артилерійських снарядів
- 09:40Нічний удар по Харкову: в ОВА розповіли про наслідки