Тест-драйв Nissan Juke. І багатий внутрішній світ

Nissan Juke другого покоління добирався до України майже два роки. Чи не завадить йому такий лаг протистояти останнім новинкам?

Віталій Новак
Журналіст, спеціалізується на тест-дайвах і автомобільній тематиці
Тест-драйв Nissan Juke. І багатий внутрі…

Колись один із моїх колег мав цікавий проект – машину упаковували в камуфляж до невпізнання, в салоні затуляли лого на кермі і гостю програми пропонували вгадати марку та модель за загальною аурою та інтер'єром. Було цікаво, шкода, що проект був нетривалим. Хоча, може, воно і краще, бо з такими підходами можна добряче осоромитися. І я ж мав бачив фотографії салону нового Nissan Juke, але, по-перше, найімовірніше, ще під час прем'єри, а, по-друге, фото – це одне, а реальні враження – інше. І якщо затулити логотип Nissan на кермі – чесно, я не вгадав би.

Nissan Juke – салон

Так, деяка спадковість є, наприклад круглі дефлектори повітроводів. Але хіба бракує круглих, та й раніше були просто стандартні, а зараз – справжні сопла, виглядає круто. Хромований овал (тепер коло) навколо важеля КПП? Ну, спробуй за ним вгадати. Козирок над приладами? Загалом, голову довелося б поламати, підганяючи під новий стиль Juke різні бренди, і навряд чи із цього вийшло щось путяще. Тому що дуже оригінально, дуже якісно, стильно та яскраво.

Nissan Juke — навігація

Не скажу, що геть не очікував такого від Nissan, різне траплялося, і на першому Juke "мотоцикл" між сидіннями теж був дуже оригінальний, але серйозно, цей мене салоном просто вразив. Так, надто яскраво для солідного чоловіка, але я ж і не цільова, та й необов'язково вибирати саме такий яскраво-помаранчевий. Не лише у кольорі шкіри річ. Гарні сидіння із чудовою бічною підтримкою, динаміками Bose в підголівниках, "карбонові" вставки в міру, "підрізане" кермо, вже згадувані сопла повітроводів, контрастний дисплей, загальна ергономіка — отже, якщо вибирати автомобіль правильно, тобто за інтер'єром (ви ж майже весь час бачите машину зсередини, а не зовні), – треба брати.

Nissan Juke – підголівник

Ба більше, я ще й примудрився поміститися на задньому сидінні і не впертись колінами "собі в спину". В Juke! Ні, зізнаюся, пасажирське сидіння у мене постійно їздило взад-вперед — якщо немає задніх пасажирів, передній весь час силкується відсунути його максимально назад, а як хтось сідав ззаду, його просили трішки посунутися. Зрозуміло, у цьому класі простір все одно обмежений і ділитися їм доведеться, але я очікував позаду відвертого компромісу – як мінімум, з огляду на загальну купеподібність моделі. Але ні, цілком можна розміститися комфортно. Звичайно, якщо не думати, що позаду у вас три місця. На речі дивимося реалістично: підголівників три, місць – два.

Nissan Juke – салон ззаду

Безумовно, дуже багато залежить від версії, і у нас на тесті Nissan Juke в N-Design – максимальної "дизайнерської" комплектації. І та ж аудіосистема Bose із вісьмома динаміками — її прерогатива, але її можна додати і в Tekna, доплативши 33 800 грн, а більшість унутрішніх фішок буде і в Tekna, і навіть у N-Connecta, все-таки N-Design — це більше про екстер'єр. А твердий пластик на дверних картах залишиться і в максималці. Щоправда, він дуже гарної фактури і виглядає дуже пристойно. Як і глянсовий чорний пластик, але цей, напевно, буде триматися не так довго. На ньому вже видно потертості: красиво, але не практично. Загалом за салоном буде помітна різниця за рівнем оснащення між двома першими комплектаціями та трьома дещо вищими. Але ж у нас N-Design, тому говорю тільки про неї: чудово.

Nissan Juke – салон спереду

Як поглянути

А ось із екстер'єром не все так однозначно. Дуже багато залежить від того, як поглянути. Nissan Juke у цьому поколінні дуже хоче бути схожим на купе, і йому це часто вдається – одна з моїх знайомих намагалася сісти на заднє сидіння через передні двері, переконана, що це тридверка. Для такого враження ручки дверей другого ряду "заховані" і мають незручний вертикальний хват, але чого не зробиш заради краси.

Nissan Juke — правий бік

Але під певним кутом "ніс" автомобіля виглядає якимось роздутим, надто круглим, що ніяк не додає автомобілю харизми та солідності. Але дизайн екстер'єру – річ суто індивідуальна, тож подобається вам чи ні – вирішуйте самі. Дуже добре повелися із фарами – спадкові кругляші отримали цікавий внутрішній декор і виглядають чудово. Не нова, але гарна ідея із чорною задньою стійкою, так званий ефект даху, що ширяє, — теж доречно і додає силуету динамічності. Ось тільки у нас двокольорова машина, дах чорний увесь, а не тільки стійки, тож у цій версії — не так актуально.

Nissan Juke – лівий задній кут

Не лише фул

Дуже важливо, що основні системи безпеки, яких тут дуже багато, доступні у всіх комплектаціях, включно із стартовою. У Visia та Acenta не буде системи моніторингу сліпих зон та попередження про перехресний рух позаду. Вони додаються з N-Connecta, а в Tekna включені ще система кругового огляду та система розпізнавання рухомих об'єктів – під час маневрів або паркування Nissan Juke попередить, якщо поруч щось (хтось) рухається – дуже класна штука, особливо щодо велосипедистів та, не дай боже, самокатів.

Nissan Juke — різноманітність опцій навігатора

Я був переконаний, що N-Design — топова з усякого погляду комплектація, тож три дні намагався активувати в ній систему кругового огляду і вже став сумніватися у своїх можливостях ладнати з машиною, але перевірив, і з'ясувалося, що в ній теж відсутні дві останні опції. Не знаю, чому. Можливо, N-Design – це вже машина для обраних і їм такі піжонські штуки не потрібні. Але загалом за технічну насиченість Nissan Juke теж отримує "відмінно", набір вельми добротний.

Не вірте чуткам

Всі без винятку Nissan Juke на нашому ринку оснащуються літровим бензиновим двигуном потужністю 114 к. с., коробка передач механічна шестиступінчаста або DCT із сімома передачами. Як я не намагався до тесту захистити себе від думки колег про автомобіль, прем'єра була яскравою, тож і інформація просочилася. І якщо йшлося про мінуси моделі, найбільше нарікань було на слабкий двигун. Так ось: не вірте. Абсолютно адекватний двигун, живий, активний. Крутний момент - 180 Нм при 2200 об/хв, чого цілком достатньо при вазі автомобіля 1 267 кг. Ох, авжеж, розгін у версії з роботом 11,8 до "сотні"  це аж ніяк не спринтерський результат, але ж ви і Juke не для стритрейсингу купуєте, чи не так? Робот має три режими руху: економічний, стандартний та спортивний.

Nissan Juke — коробка передач

У Sport він починає трохи активніше дзижчати, але й їде бадьоріше, тож і в місті можна гасати, і на трасі обгони не становлять проблем. Мені на трасі було комфортно в режимі 100-120 км/год, не вище — далі якось уже неспокійно і трохи галасливо. Тож, можливо, у когось були просто марні очікування через зухвалий і яскравий дизайн, що обіцяє і вибуховий темперамент. Якщо ж ставитисьдо автомобіля як до просто симпатичного міського кросовера – всього вистачає. Але я похвалив би Nissan Juke зовсім за інше.

Nissan Juke – вигляд спереду

Поворот на місці

Підвіска у нього досить жорстка, база — всього 2 636 мм, на лежачих поліцейських взагалі створюється враження, що паузи між відпрацюванням передньої та задньої підвіски просто немає. На бруківці пасажирів трусить, на нерівній дорозі – теж не преміальний комфорт. Але мені якраз така підвіска імпонує, Nissan Juke за дорогу тримається якось дуже впевнено, кермо приємне, і машина дуже слухняна. На поворотах спрацьовує, як у комп'ютерній грі: кермо повернуло — і вже за поворотом. Швидко, точно, безпечно. Взагалі, маневрування на Juke дуже приємна штука. Коли звикнеш до габаритів, виникає відчуття, що він може пролізти і в заторі в міжряддя. Але ще раз підкреслю – чотири повноцінні комфортні місця та багажник об'ємом 422 літри, все по-дорослому.

Nissan Juke – багажник

Витрата палива у мене теж вийшла, щоправда, доросла. Але як ви зрозуміли, більшу частину тесту я від'їздив у спортивному режимі, та ще й у міській штовханині, тож середня витрата у мене вийшла близько 9 л/100 км. Виробник обіцяє 5,8 л, але я до цих цифр ставився б обережно. Гадаю, навіть якщо не активувати, все одно буде 7-8 л на 100 км мінімум. На трасі — так, можна вкластися у шість.

Nissan Juke — вигляд ззаду

Велика різниця

Мені дуже подобаються автомобілі з яскравою індивідуальністю, але без кітчу, без порушення гармонії. Nissan Juke саме такий — його ти не переплутаєш із жодною іншою моделлю, він емоційний і яскравий. У N-Design на 19-х дисках, ось у такому виконанні – у червоному кольорі, з чорним дахом та чорними накладками – виглядає чудово. Салон – повторюватись не буду, тільки за це його можна любити. Непоганий двигун, швидкий і адекватний робот, жорстка, але гарна щільна підвіска, чудова керованість і маневреність. Залишився лише один нюанс. У базовому оснащенні Visia з механікою машина коштує 535 430 грн, а такий, як був на тесті, – 842 000 грн. Наче 30 тисяч доларів за маленький міський хетчбек і дещо дорого, але це вже дизайнерська іграшка. Тож ціну тут можна ставити будь-яку, мистецтво вимагає коштів. А старт десь 19 тисяч – сьогодні цілком нормально. Хоча хочеться все одно N-Design.

У Nissan Juke більше немає вагомого аргументу у вигляді привабливої ціни на тлі конкурентів. Але це йому не потрібно. Так, він дорожчий за споріднений Renault Captur, дуже близький у ціні з Ford Puma. Але в нього не бракує інших аргументів – від японського коріння до переконливої комплектації, щоб протистояти тому й іншому та й будь-кому в класі. Принаймні сьогодні.

Технічні характеристики Nissan Juke 1.0 DIG-T 7 DCT

Двигун

Робочий об'єм, см3

999

Максимальна потужність, л. при об/хв

114 за 5250

Максимальний крутний момент, Нм при об/хв

180 при 2400

Тип палива

Бензин

Трансмісія

Тип

Робот., DCT, 7-ступ.

Привод

Передній

Підвіска

Передня

Незалежна, МакФерсон

Задня

Торсіонна балка

Габарити

Довжина/ширина/висота/колісна база, мм

4210/1983/1595/2636

Об'єм багажного відділення, л

422

Кліренс, мм

172

Маса

Споряджена маса, кг

1267

Експлуатаційні характеристики

Максимальна швидкість, км/год

178

Розгін до 100 км/год, с

11,8

Витрата палива, л, змішаний цикл

5,8

Місткість паливного бака

46

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme