Вертикальний Instagram та Google для геймерів: Що буде із соцмережами у 2019-му

У наступному році на Facebook, Instagram та YouTube безсумнівно чекають значні зміни 

Автор The Verge Кейсі Ньютон провів опитування у Twitter, дізнавшись прогнози користувачів щодо роботи соцмереж у новому році, передає Depo.ua.

Аналітики-любителі вважають вірогідними наступні зміни.

1. Платні соцмережі

Зокрема, пророкують збільшення кількості платних соціальних медіа. Мовляв, подібні кейси вже є, а для бізнес-проектів виділені канали можуть виявитися зручним інструментом за помірну ціну.

Як приклад наводять сервіс SlackPass, який пропонує створити платний приватний канал для своєї групи. Зокрема, тут можна проводити відеосемінари та тренінги, делегувавши майданчику усі клопоти з підтримання зв'язку належної якості.

2. Нова соцмережа від Google

Після скандалу з масштабним витоком даних Google+ користувачі чекають нового проекту від цифрового гіганта. Не так давно у ЗМІ вже з'явилася новина, що екс-працівник Facebook, 21-річний Майкл Сеймен готує своєрідний мікс соцмережі і порталу для геймерів.

3. Facebook втратить популярність?

На думку користувачів, дітище Цукерберга втратить частину користувачів у Північній Америці і намагатиметься реанімувати репутацію, розхитану цьогорічними скандалами.

Також вважають, що велика ймовірність появи платних груп.

У компанії продовжать працювати над розкруткою відеосервісу Facebook Watch, що спершу позиціонувався як головний конкурент YouTube, а тепер - як "побратим" Netflix. Втім, розкручують його повільно - навіть у США, де його запустили першим, про Facebook Watch не знає половина користувачів соцмережі.

4. Шопінг в Instagram

Ажіотаж навколо соцмережі вщухає, крім того у ЗМІ все частіше з'являється думка, що час у Instagram радше шкодить саморозвитку.

Втім, статистика твердить про протилежне - аудиторія фотосервісу продовжує збільшуватися.

Вірогідно, що наростить популярність спеціальний додаток Instagram IGTV для створення вертикальних відео. Вже зараз формат починають використовувати світові бренди, пише AdWeek.

Ймовірний розвиток додаткових сервісів від Instagram - окремого месенджеру і додатку для здійснення покупок онлайн.

Instagram посилить свою роль як інструмент для розвитку передусім мікробізнесу. Засновані на особистому бренді компанії або ж ті, які випускають товари для дуже лімітованої аудиторії, будуть активно користуватися можливістю створити лояльну спільноту.

Крім того, власники бізнесів будуть не просто традиційно постити фото продукції, але і використовувати Stories, а також такі інструменти як, наприклад, опитування. Це й недивно, адже фотосервіс пропонує зекономити гігантську суму на маркетингових дослідженнях, просто спитавши про бажання потенційних клієнтів.

5. Серіали на YouTube

Одна з можливих новинок наступного року - поява відеосеріалів на YouTube. Себто, окремі ролики будуть поєднувати єдиним сюжетом чи концептом. Такі спроби вже робляться. Зокрема, блогер Шейн Доусон зробив трьохсерійний репортаж про фестиваль відеоблогерів Tanacon. Лише одна серія зібрала понад 18 млн переглядів.

На жаль, однією з майбутніх тенденцій експерти називають і збільшення реклами у кожному ролику. Адже проект платних акаунтів YouTube Premium сподівань компанії не виправдав. Тож працюватимуть над підвищенням монетизації популярних роликів YouTube Originals.

"Дивлячись у 2019-й, ми плануємо інвестувати у програмні розробки та забезпечення рекламної підтримки наших YouTube Originals, аби задовольнити запити зростаючої фанатської бази", - заявив представник компанії Variety.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Мітки: #Facebook