Реклама на білбордах в Дніпрі — реклама, яка працює!

Розміщення зовнішньої реклами — вірний спосіб швидко проінформувати цільових клієнтів про нову акцію, продукті, знижку

Реклама на білбордах в Дніпрі — реклама,…

Але, не кожен білборд в Дніпрі приносить орендарю бажаний ефект. Вся справа в рекламній кампанії. Адже недостатньо роздрукувати десяток банерів і розмістити їх на кожному розі. Необхідно ще й грамотно розробити стратегію просування. Довірити цю роботу ви можете IDMediа — компанії яка неодноразово доводила свій професіоналізм. Підтвердженням цього служать нагороди "Лідер Галузі" і "Компанія Року" в 2020, 2019, 2017 і 2016 роках.

Білборди в Дніпрі — підхід, який ви заслужили

IDMedia — це рекламне агентство, яке пропонує найбільше покриття в Україні і у Дніпропетровській області. Тут можна орендувати білборд, скролл, сітілайт і не тільки. Але велика база площин — не єдина перевага компанії. Її головна перевага — комплексний підхід.

У АйДіМедіа ви не просто орендуєте рекламний щит. Ви отримуєте повноцінний спектр супроводжуючих послуг: розробка незабутнього дизайну (при необхідності), узгодження макету на відповідність законодавству України, якісний друк плакатів, їхня підготовка до розміщення і (головне) розробка стратегії просування. Для співробітників агентства важливо домогтися необхідного для клієнта результату. Тому до процесу підготовки рекламної кампанії вони підходять вкрай уважно.

Оренда білбордів у Дніпрі, трохи про стратегію просування

Навіть найпривабливіший і вдалий по дизайну макет залишиться без уваги, якщо розмістити в невідповідному місці. І навпаки — непоказний банер, встановлений в зоні підвищеної прохідності ЦА, напевно буде помічений. Тому експерти АйДіМедіа приділяють належну увагу місцю розміщення.

Залежно від цілей просування, особливостей продукту, що просувається і компанії яка його надає, схема розміщення реклами може бути:

• Магістральною (уздовж головних доріг міста);

• Сітка (навколо точки, що просувається);

• Районною (на найпопулярніших вулицях, підходить в тих випадках, коли необхідно проінформувати конкретний район);

• Тотальною (охоплення міста шляхом установки банерів на популярних вулицях);

• Експертною (точкове визначення місць найбільшої ефективності рекламування).

Стратегія може будуватися як на одній, так і на змішаній схемах одночасно. Вибір способу розміщення рекламних щитів проводиться з урахуванням особливостей продукту, що просувається, самої компанії, її цільових споживачів, щоб зробити розміщення реклами максимально ефективним.

Як замовити білборд в Дніпрі?

Результат розміщення — це те, на що спрямована діяльність IDMedia. Команді рекламного агентства важливо не просто здати в оренду якомога більше щитів. Їм важливо довести клієнтові, що наружка може приносити високий прибуток і підвищувати впізнаваність бренду в мінімальні терміни. Робота націлена на результат — і це головна перевага компанії.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme