Політтехнологи можуть: Найкреативніша реклама до парламентських виборів

Передвиборча кампанія знаменувалася не лише тоннами бруду, а й сплеском креативу. Політики намагалися привернути симпатії виборців жартами, іронією та навіть інтерактивністю

Марія Гурська
Журналіст відділу «Життя»
Політтехнологи можуть: Найкреативніша ре…

Depo.ua зібрав приклади найоригінальнішої реклами та агітації. 

Рекламний ролик "Громадянської позиції", де переляканий "Зеленський" і "Путін" грають у шахи. "Зеленський" грає невпевнено, сумнівається, і тут йому на допомогу приходить Гриценко.

Ролик розлетівся у соцмережах, але "начіпляв" чимало стьобних коментарів. Користувачі активно висміювали самовпевненість пана Гриценка. 

Інтерактивна гра від "Європейської Солідарності", де потрібно допомогти 5-му президенту України Петру Порошенку "донести" країну до Європейського Союзу і НАТО, уникаючи "плаваючих" ворогів. Погратися можна тут.

Противники зображені у вигляді літаючих голів, які схожі на обличчя відомих українофобськими поглядами співлідерів "Опозиційної Платформи" Юрія Бойка та Віктора Медведчука, кандидатів у народні депутати від "Опозиційного блоку" Геннадія Кернеса, Євгена Мураєва, екс-регіонала Олександра Вілкула.

Також серед антигероїв - президент РФ Володимир Путін, московський патріарх Кирило (Володимир Гундяєв), Володимир Новінський, український олігарх Дмитро Фірташ.

На цьому у "Європейській солідарності" вирішили не зупинятися: у ще одній грі "Відлупцюй реваншистів" із Порошенком у головній ролі, згаданих вище осіб потрібно гамселити фігуркою України. При цьому "голови" волають, ніби від болю, а на фоні можна почути начебто оголошення телеканалу "Інтер" та звуки, схожі  на голоси Януковича та виступи у Верховній раді представників "Опоблоку" та "Опозиційної платформи". Побити проросійських "голів" можна тут.

У партії "Слуга народу" почали шукати нечесних кандидатів у міські депутати, які, не маючи жодного стосунку до партії, рекламували себе з ідентичним або схожим дизайном із партією "зелених". В рамках цією боротьби було створено окремий сайт - "Зеопарк", де всіх викритих кандидатів зібрали в єдиний список.

Популярним у рекламі став формат мемів,  коротеньких коміксів та стікерів у месенджерах. Наприклад, ось так креативив "Голос":

Треш на виборах

Реклама тілами

Втім, далеко не весь "креатив" припав виборцям до душі. Активні обговорення викликало зокрема зображення з прізвищем кандидата Євгена Лучкова, який балотується в Кіровоградській області. Його прізвище викликали на траві тілами живих людей. Про це у коментарях писали: "Не у всіх кандидатів є бюджети величезні", "Букву С забули", "Сподіваюся, вони хоча б живі".

Курка й піца замість гречки

19 червня у Липовці, що на Вінничині, людям роздавали в іменних пакунках курятину та по дві заморожені піци. Харчі привезли у машині із написом ГО "Соціальні ініціативи Мейдича Олега". Очевидці казали, що чоловік, який роздавав продукти, записував дані людей, які їх отримали. "Це Олег Мейдич виділив допомогу. Не думайте, що це лише перед виборами – він весь час буде допомагати", — казав чоловік з пакунками. 

 

Голос за 1,5 тис. грн

За повідомленням Нацполіції, 20 осіб вели незаконну діяльність на користь кандидата в народні депутати Віталія Барвіненка, який нині є нардепом від партії "Відродження". За 1,5 тисячі гривень виборці мали проголосувати за нього і надати фотодоказ. Злочинці проводили агітацію, формували списки та розподіляли кошти у місті Білгород-Дністровський, а також Білгород-Дністровському, Татарбунарському та Кілійському районах.

Хто і скільки витратив на рекламу?

Згідно зі звітом бібліотеки реклами Facebook, за останні 7 днів топ-витрати на агітаційну рекламу у соцмережі розподілилися наступним чином:


 


 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme