Пасажири Ryanair у "Борисполі" змушені будуть "прогулятися"

Схема наземного обслуговування, яку обрав лоукост Ryanair в аеропорту "Бориспіль", припускає пішу прогулянку від/до виходу з терміналу

Про це генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябикін написав у статті на LIGA.net, передає Depo.ua.

"У "Борисполі" Ryanair обрав схему наземного обслуговування, що виключає використання телетрапа (пасажирського "рукава") під час посадки пасажирів. Згідно з затвердженою авіакомпанією технологією обслуговування рейсів, борт авіакомпанії паркуватиметься на стоянці №10R між 9 і 10 гейтами терміналу D. Отже, висадка і посадка пасажирів на літак припускає пішу прогулянку від/до виходу з терміналу", - написав він.

При цьому, уточнює Рябикін, сам вихід із терміналу можливий лише через бас-гейти (ці виходи традиційно використовують для автобусного підвезення пасажирів до борту).

"Напрямок руху пасажирів по перону візуалізується тенсаторами і регулюється представниками хендлингової компанії. Проте, у разі великого завантаження перону терміналу D, передбачено стоянку борту на віддаленому пероні і забезпечення посадки/висадки за допомогою перонних автобусів", - додав директор "Борисполя".

Рябикін розповів також, що лоукости домагаються низьких цін на квитки завдяки мінімізації усіх витрат, у тому числі, на хендлингове обслуговування (обслуговування повітряного судна, реєстрація пасажирів і багажу). Клинінг повітряного судна не є обов'язковою складовою обслуговування та здійснюється тільки на вимогу авіакомпанії.

Обслуговування лоукоста також припускає заправку літака паливом під час висадки/посадки з пасажирами на борту.

"За внутрішнім регламентом авіакомпанії Ryanair можлива наявність пожежного транспортного засобу під час заправки паливом літака з пасажирами на борту", - пояснив Рябикін.

Він також звернув увагу майбутніх пасажирів Ryanair на те, що двері для виходу на посадку закриваються за 10 хвилин до вильоту повітряного судна. Водночас авіакомпанія не оголошує імена пасажирів, що спізнюються, по гучномовцю.

"Постійного представника авіакомпанії в аеропорту немає, принаймні поки що. Тому з усіма питаннями пасажири можуть звернутися по телефонних номерах і активних формах для спілкування з пасажирами, вказаним на офіційному сайті", - підсумував Рябикін.

Нагадаємо, 3 вересня Ryanair розпочав польоти з України.

Довідка: 23 березня був підписаний контракт між Ryanair і аеропортами "Бориспіль" і "Львів". Ryanair заявив про відкриття 10 напрямків із київського аеропорту "Бориспіль" та 5 напрямків зі Львова. Розпочати польоти авіакомпанія мала в жовтні-листопаді.

Наприкінці квітня ЗМІ повідомили, що Ryanair змінила розклад рейсів в Україну.

10 травня стало відомо, що Ryanair проводить переговори із п'ятьма українськими аеропортами про відкриття рейсів за новими напрямками в Україні вже в 2019 році.

Всі анонсовані ірландським лоукостером маршрути між Україною та Польщею знаходяться в списку сполучень, рейси за якими почнуть виконуватися в жовтні-листопаді 2018 року.

Розміщення нових літаків на польських базах призведе до збільшення частоти виконуваних рейсів.

Ryanair пропонує польоти з Києва до шести міст Польщі, по одному напрямку в Німеччину, Іспанію, Литву, Словаччину, Великобританію і Швецію, а також по два напрямки зі Львова до Німеччини і Польщі, одне - до Великобританії.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme