Опитування дня: Як реагувати, коли вас обслуговують не державною мовою

Сьогодні набуває чинності стаття 30 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", де ще раз закріплюється обов'язок працівників сфери обслуговування спілкуватися з клієнтами державною мовою, а також визначаються санкії за невконання норми. Втім, персонал багатьох компаній продовжує звертатися до споживачів російською

Опитування дня: Як реагувати, коли вас о…

Візьміть участь в опитуванні Depo.ua і дізнайтеся, як реагує більшість в таких ситуаціях.

 

 

Нагадаємо, раніше мова спілкування у сфері обслуговування визначалася статтею 15 закону України "Про захист прав споживачів". Вона зобов'язує надавати споживачеві інформацію, дотримуючись законодавства про мови. При цьому стаття 10 Конституції вказує, що державною мовою є українська. 

Стаття ж, яка почала діяти сьогодні, визначає цю норму більш прямо, зобов'язуючи працівників звертатися до клієнтів українською, незалежно від форми власності компанії, яку вони представляють. 

Читайте також: Обслуговування українською: Що зміниться від сьогодні

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"