Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross

Тисяча кілометрів на новому Eclipse Cross: історія про те, як непомітні зміни стали важливішими за помітні

Віталій Новак
Журналіст, спеціалізується на тест-дайвах і автомобільній тематиці
Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross…

Чергове турне по Україні, після декількох годин в дорозі набридла музика, вщухли розмови і з ідеальної рівненської траси в напрямку Тернополя ми з'їхали в повній тиші. І тут я розумію, що мене починає відверто дратувати якийсь сторонній звук, ледь чутне брязкання — знаєте, той момент, коли такий фоновий звук взагалі привертає всю вашу увагу. Виявилося, що просто пасажир ззаду поставив у підстаканник спортивну металеву пляшку, і просто деренчить її кріплення. Знайшли, прибрали — і тут мені сяйнуло: я в Mitsubishi, не на самій рівній дорозі, не на черепашачій швидкості, і при цьому мене дратує ледь чутний звук? Так чого б це? Адже це не німецький преміум, та й взагалі нічий не преміум, а відносно брутальний Mitsubishi, де й так має багато що постукувати і порипувати, але все не чути за звуком мотора. Але - ні. Зізнаюся, мені тут складно порівняти з попередньою версією Eclipse Cross, може я щось призабув з 2017 року, але мені здалося, що за цей час японці дуже заморочились і з шумоізоляцією, і з якістю складання авто. Так, у нас на тесті був Mitsubishi Eclipse Cross в максимальній комплектації Ultimate, з шкіряним салоном, але якість інших матеріалів, наприклад, той самий м'який пластик, буде однаковим в усіх комплектаціях, так що і "звучати" салон буде так само, і це прекрасно. Так, напевно у дволітрового атмосферного двигуна буде інший голос, але про це трохи пізніше.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — вид зліва

Не цільова?

І все ж спершу про зміни видимі — про те, що відразу впадає в очі, та й в Mitsubishi про це говорять в першу чергу. Новий дизайн. Тут все максимально просто. Моделі Mitsubishi останніх років — це "свій шлях" і епатаж, велика кількість хрому і великих зухвалих деталей. Напевно сподобалося не всім, хоча й були справжні фанати такого дизайну, але Mitsubishi не настільки нішевий автомобіль, щоб працювати на групу любителів стимпанку. Так що Цуніхіро Кунімото взяв себе в руки, і, можна сказати, намалював компромісний дизайн — залишивши ключові елементи, але зробивши його більш зрозумілим широкому загалу. Не скажу, що мені однозначно подобається оновлений Eclipse Cross, але може я і не цільова, непросто собі зізнатися, що "автомобіль орієнтований на молодшу аудиторію", але, напевно, це так. Мене трохи бентежать нові блоки з "вісімками" фар і великі хромовані вставки з боків решітки радіатора, але в порівнянні з тим, що було — набагато, набагато краще.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — перед

У нас на тесті була версія зі спортивним стайлінгом — зверніть увагу на ось цей чорно-червоний обвіс, "карбонові" накладки на дзеркалах, дифузор. У такому варіанті має просто відмінний вигляд. Передній бампер тепер в одному ансамблі з решітками, а хромовані вставки — вже додаткові елементи дизайну, а не основні, як на Pajero Sport. Однозначно правильне рішення з перегрупуванням фар — тепер вузькі смужки зверху — це тільки денні ходові вогні, під ними — нарешті діодні поворотники, а у "вісімках" верхня частина — основная фара, нижня — протитуманная. До речі, для тих, хто критикував Eclipse Cross за ось ці низькі складні фари — мовляв, потрапить камінь і прости-прощай — на фото може бути не видно, але вони захищені додатковою пластиковою вставкою, вона не товста і, можливо, з часом буде затиратися та тьмяніти, але це правильне рішення, бо простіше поміняти захист, аніж фару.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — фари

На задній частині теж є зміни, але найголовніше, що тут сталося — більше немає подвійного скла в задніх дверях, і це прекрасно. Так, може не так стильно і незвично, проте нормальний огляд і звичайна щітка двірника, яка чистить весь потрібний сектор для безпечного водіння.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — вид ззаду зліва

Звичайним фейсліфтингом не обійшлося, в процесі оновлення Mitsubishi Eclipse Cross став на 140 мм довшим, зовні це помітити важко, безумовно, його загальний вигляд такого собі приспортивленного кросовера зберігся, а всі зайві сантиметри пішли в багажник, тепер він має обсяг аж 437 л (аж — це якщо в порівнянні з тим, що було, а не з конкурентами).

В цілому так: виглядає все ще незвично, трохи зухвало, з новими фарами навіть трохи футуристично, але все в міру, тепер цей автомобіль можуть дозволити собі не лише бунтарі чи поціновувачі кітчу, нормальна оригінальна машина.

Японська еклектика

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — панель приладів

У салоні змін небагато, але вони не менш істотні. Великий 8-дюймовий дисплей розташований тепер зручно і комфортно, працювати з ним приємно, тачскрін чутливий, а відповідно — зник через непотрібність тач-пад поруч з важелем КПП, яким ніхто ніколи не користувався. Тобто тач-падом, а не важелем.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — коробка передач

Стало і зручніше, і просто гарніше. Якби ще у Mitsubishi закінчився запас ось цих архаїчних кнопок із закругленими кутами, ну до чого ця еклектика? Так, користуватися ними зручно, і, напевно, нічого зручніше і не придумали, але мають вони ну дуже старомодний вигляд. У той час як все інше — сучасне й симпатичне, та й не лише на вигляд: Android Auto (як і напевно Apple Car Play) працює відмінно, знову ж із застереженням "для нашого ринку", тобто в доступному нам функціоналі.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — бортовий комп"ютер

Проекційний дисплей тут можна прибрати — взагалі спірне рішення, чому не можна зробити проекцію просто на скло, але те, що його можна скласти — добре. На трасі він дуже зручний, а в місті можна і прибрати, щоб не заважав.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — огляд

Приваблює наявність двох люків, вірніше, одного люка і одного "вікна" в стелі, повністю м'який пластик торпедо, але ось глянцевий пластик на центральному тунелі — не найкраще рішення. Зараз — так, красиво, але навіть у нашій практично новій машині на ньому вже з'явилися перші подряпини, з часом буде гірше. Щодо салону скажу так: мені не дуже подобається дизайн правої, з боку пасажира, частини торпедо з ось цими двома пузиками, перетягнутий пластиковою вставкою, але це так, якщо чіплятися.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — бардачок

Щодо іншого — все відмінно, ергономіка прекрасна, якість матеріалів взагалі здивувала, позаду місця вдосталь і спинка заднього дивана регулюється по висоті в 9 положеннях. Окрема вдячність за звук, хто б міг подумати, що Mitsubishi Power Sound System — це серйозно, і за адаптивний круїз-контроль. За підігрів усіх сидінь, включно з задніми, скажемо спасибі взимку, а ось на відсутність їхньої вентиляції і зараз, в спеку, нарікати не будемо — і так вже підходимо до Mitsubishi Eclipse Cross з мірками преміум класу, це йому приємно, але часом небезпечно.

Поки про одне

З двигуном і коробкою ніяких змін не відбулося — турбований півторалітровий 150-сильний бензиновий двигун і традиційний для Mitsubishi CVT-варіатор з імітацією восьми передач. З оновленням у Eclipse Cross з'явився дволітровий атмосферник тієї ж потужності, але з обертовим моментом 198 Нм проти 250 у турбо, він йде теж з варіатором, але з виділеними 6-ма передачами та з переднім приводом. У нас — повний. Але атмосферний мотор — це взагалі інша історія, і навіщо він потрібен і кому саме ми поговоримо, коли буде можливість протестувати і його. Турбований мотор, на мій погляд — мінімально достатній для цієї моделі, тим більше, якщо пам'ятати про спортивну нотку цього автомобіля, яку постійно намагаються додати в Mitsubishi — мовляв, назвали Eclipse — лізь в спорт. Але останнього в цьому моторі не багато: Eclipse Cross досить жвавий, після 3 000 обертів навіть бойовий, але без всяких там "йоххху!" При цьому витрата пального в середньому у нас вийшла 9,2 л на 100 км — начебто і не так багато, беручи до уваги постійний повний привід, але за сучасними мірками немало. У комбінованому циклі виробником було обіцяно 7,7, і, напевно, це можливо — якщо не чіпати акселератор.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross

Велика різниця

Та втім головні зміни, на мій погляд, відбулися не з дизайном, не в ціновій політиці і не в оформленні інтер'єру. До оновлення, на дорозі Mitsubishi Eclipse Cross був досить аморфним, рулювався посередньо і лячно кренився. Не скажу, що все це повністю залишилося в минулому, для цього треба було б поміняти повністю всю підвіску. Але абсолютно очевидним є, що над нею почаклували напрочуд грунтовно. Mitsubishi Eclipse Cross не став жорстким, але зайвої розхитаності більше нема — начебто і крен поменшав, і взагалі підвіска залишає відчуття такої собі зібраності, збитості. Найкраще слово, яке можна вжити — еластичність, вона і з ямами-тріщинами справляється непогано, і непомічений вами лежачий поліцейський не змусить її спасувати, але при цьому траєкторію машина тримає дуже непогано. До того ж в поворотах електроніка навіть пригальмовує переднє внутрішнє колесо, щоб вкрутити автомобіль у якомога крутіший віраж. Схоже, і з підсилювачем керма теж повозилися: в ньому два електромотори, у місті під час паркування кермо дуже легке, а ось на трасі приємне, важкеньке. Нам з Mitsubishi Eclipse Cross реально довелося пройти разом більше тисячі кілометрів, це і відмінні траси, і досить складне бездоріжжя, і враження від його поведінки залишилися тільки хороші. А це була моя головна претензія до цієї моделі. І ось — тепер її просто нема.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — спідометр

Всупереч існуючій думці

Українці дуже люблять легенди. У нас в кожному західному селі є скеля Довбуша, з кожного джерела пив Хмельницький, а Mitsubishi — це дорого і взагалі потім запчастини на вагу золота. Тут, втім, у компанії і самі підіграли в цій історії, коли попередню версію Eclipse Cross намагалися презентувати ринку на старті за 42 тисячі доларів у максималці. Потім, правда, прийшли до тями і ціну знизили, але з оновленням сталася дивна історія — новий Mitsubishi Eclipse Cross став доступнішим. Автомобіль в максимальному оснащенні, такий, як у нас на тесті, тільки без спортивного обвішування, коштує 999 000 грн, а зараз продається по акції за 899 000 грн, а це на сьогодні 33 780 доларів. Дорого це чи ні за повнопривідний кросовер С-класу — дивіться самі. Заодно пошукайте конкурентів з приводом 4х4. Mazda CX-5 Style + за 38 872 доларів, Ford Kuga Titanium за 34 500, або навіть Hyundai Tucson Top за 37 485? Так, у СX-5 і Kuga мотори потужніші, і треба уважно дивитися на комплектації, але Mitsubishi буде як мінімум на рівні, а часто — й дешевше. А щодо обслуговування і ціни на запчастини — можна подивитися калькулятор ТО на сайті, тут та ж картина. Не дорожче, ніж у інших. Так що при виборі повнопривідного кросовера С-класу варто придивитися до Mitsubishi Eclipse Cross уважніше — надійність гарантована, поведінка автомобіля стала більш зрозумілою і приємною, а зовнішність — не така зухвала, але все ще оригінальна.

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross — вид зпереду

Технічні характеристики Mitsubishi Eclipse Cross 1,5L 4WD

Двигун

Робочий об'єм, см3

11499

Максимальна потужність, к.с. при об/хв

150 при 5500

Максимальний крутний момент, Нм при об/хв

250 при 2000-3500

Тип пального

Бензин

Трансмісія

Тип

CVT (варіатор, 8 фіксованих положень)

Привід

Повний

Підвіска

Передня

Незалежна, Макферсон

Задня

Незалежна, пружинна, багатоважільна

Габарити

Довжина/ширина/висота/колісна база, мм

4545/1805/1685/2670

Об'єм багажного відділення, л

437

Кліренс, мм

199

Маса

Споряджена маса, кг

1 550

Експлуатаційні характеристики

Максимальна швидкість, км/год

195

Розгін до 100 км/год, с

11,4

Витрата пального, л, змішаний цикл

7,7

Ємність паливного бака

60

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme