Поламки і буксир: Що за "треш" відбувається з експресом на Бориспіль

Більшість з тих, хто чекав запуск експреса у аеропорт "Бориспіль" тепер не ризикують ним користуватися

Цими вихідними користувачі соцмереж повідомили про чергову поламку горезвісного експреса.

Зокрема, про істотну затримку у русі написав екс-депутат Київради Олексій Давиденко.

"Моя знайома поїхала в аеропорт цим новим супер швидким поїздом-експресом Київ-Бориспіль і запізнилася на годину від заявленого часу. Сука. Він знову встав. Встав на виїзді з Києва", - написав Давиденко.

Додав, що третій інцидент за такий проміжок часу важко вважати випадковістю.

"Коли він зламався перший раз, я подумав - з ким не буває. Перехвилювалися. Коли він зламався вдруге, я подумав - всяке буває. Недогледіли. А сьогодні вранці він зламався в черговий раз і я подумав - який сором і ганьба. Так просто. Втоптали в лайно ідею. Втоптали в лайно працю сотень людей будували цю дорогу. Втоптали в лайно позитивний проект. Втоптали в лайно тих хто це урочисто відкривав і обкатував", - емоційно зазначив бізнесмен.

Пост отримав понад 3,3 тис. лайків. І, звісно ж, невдоволення роботою експреса не дивує.

Depo.ua нагадує коротку, але поки що нефартову історію бориспільського експреса.

Отже, його запуск анонсували з великою помпою, на подію чекали з нетерпінням.

Але вже на другий день після запуску експрес зламався. 1 грудня, коли столицю і прилеглі райони замело снігом, в "Укрзалізниці" порадили киянам не стояти у заторах, а натомість скористатися швидким і зручним потягом.

Лишень проїхавши Дарницький вокзал, потяг став на 5 хвилин. Тоді пасажири обмежилися доброзичливими жартами.

А от коли зупинився вдруге, вже на під'їзді до аеропорту, всім стало не до жартів. Експрес простояв більше години - пасажири нервували у холодному салоні без опалення. Деякі ж стрибали прямо у сніжні кучугури і прямували до "Борисполя" пішки з речами.

Зрештою експрес забрав інший потяг, відбуксирувавши його до аеропорту.

Друга неприємна історія з експресом трапилася вже 4 грудня - потяг знову став посеред дороги. Казали, знову підвів двигун. Цього разу зорієнтувалися швидше - досвід вже був. Горезвісний потяг притягнули в аеропорт, цього разу - завдяки тепловозу М62.

Клієнти і користувачі Facebook обурюються: краще спершу робити, а вже потім піаритися, а ще краще - вчитися працювати професійно. Адже йдеться всього лише про один потяг, який до того ж, курсує на крихітній за залізничними мірками дистанції у 35 км. Так, запустили його дуже швидко - всього за дев'ять місяців. Але вочевидь, такі проекти потрібно виношувати довше, ніж дітей.

Складається враження, що такий поспіх зумовила потреба "Укрзалізниці" приховати інші недоліки в роботі. Зокрема, на складнощі із запуском та роботою експресу частково списали затримку із продажем квитків на інші потяги.

Зрештою, виконувач обов'язків голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов працює у компанії на різних посадах вже три роки. Але скидається на те, що набутий досвід його менеджерські навички ніяк не поліпшив. А міг би принаймні перейняти досвід у інших країн. Адже потяги до аеропорту успішно і без проблем курсують у Берліні, Вільнюсі, Амстердамі, Парижі, Брюсселі та багатьох інших містах.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна