Найбільш видовищна подія в автоспорті: українці встановили рекорд у парному дрифті

25 листопада на автодромі "Чайка" Артур Підлужний та Юрій Рак встановили Національний рекорд швидкості у парному дрифті. Вперше в Україні професійні пілоти здійснили найшвидший парний керований занос на швидкості 215 км/год

Найбільш видовищна подія в автоспорті: у…

Двічі встановлення рекорду опинялося під загрозою. Подія мала пройти на злітній смузі аеропорту "Бориспіль", але неочікувано випав сніг. Дрифт на швидкості понад 200 км/год на мокрій трасі був би смертельно небезпечним. 

Під час заїзду на "Чайці" почав моросити дощ, але пілоти все одно ризикнули та вийшли на трасу. 

Пілоти мали увійти в керований занос на максимально високій швидкості, а після цього змінити траєкторію руху на 180 градусів. Врешті представник Національного реєстру рекордів України зафіксував занос на швидкості у 215 км/год. Це абсолютний рекорд для парного дрифту в Україні.

Парний дрифт – професійний вид спорту з акредитацією FIA та під патронатом Автомобільної Федерації України. Він передбачає рух двох автомобілів, які водночас заходять у занос. Пілоти рухаються одне за одним. Перший – задає темп, другий – ніби його тінь, повторює темп та траєкторію руху першого.

Свою техніку дрифту демонструвала команда-чемпіон NM Drift Games 2020. До неї входить професійний пілот Юрій Рак (також бронзовий призер Bitlook Pro-Am Drift 2020). Його партнер у встановленні рекорду – професійний пілот Артур Подлужний – чемпіон NM Championship 2019, володар титулу Discovery of the 2019 year in Drift і призер сезону 2020 року.

Організатори події – "Асоціація авто і мото спортсменів України" за підтримки компанії Socar, британської фінтех-компанії Wirex, а також виробника моторних мастил Motul і міжнародного провайдера рішень для віддаленої офісної роботи й автоматизації бізнес-процесів Coarea.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme