МЗС опублікувало рекомендації українцям щодо вибору туроператора

Міністерство закордонних справ опублікувало перелік рекомендацій для українців, в якому пояснюється як убезпечити себе при виборі туроператора

Рекомендації приурочені до затримки вильоту українців з аеропорту Тунісу, інформує Depo.ua з посиланням на Департамент консульської служби в Facebook.

У зв'язку із затримкою вильоту кількох сотень українських туристів з Тунісу і нездатністю туристичного оператора своєчасно повернути громадян України на батьківщину, Міністерство закордонних справ України повторно закликає громадян України, які планують подорожі за кордон, взяти до уваги такі рекомендації:

ретельно планувати свої подорожі, враховуючи можливе виникнення непередбачених ситуацій;

уважно вибирати туроператора, отримувати від нього повну інформацію щодо дій у разі надзвичайної ситуації, контактні дані компаній та осіб, до яких цілодобово можна звернутися у разі виникнення форс-мажорних обставин;

уважно вивчити умови контракту про надання туристичних послуг; враховувати безпеку в країні, ситуацію в міжнародних аеропортах, через які буде здійснюватися подорож;

зареєструватися на ресурсі Департаменту консульської служби МЗС України "ДРУГ" який є ефективним інструментом попередження, при необхідності розшуку і надання сприяння громадянам України у разі надзвичайних подій за кордоном.

У разі непередбачених ситуацій у міжнародному аеропорту, українцям слід прийняти наступні заходи: невідкладно встановити та підтримувати зв'язок з туроператором, авіаперевізником або їх представниками в країні перебування, відповідними аеропортовими службами, з'ясувати причину затримки (скасування) рейсу, перспективи і шляхи вирішення питання, отримати інформацію про порядок розміщення в готелі, надання медичної та іншої необхідної допомоги; повідомити про актуальний стан і ситуацію родичів або знайомих в Україні; невідкладно зателефонувати на "гарячу лінію" посольства або консульства у країні перебування аеропорту, або на цілодобову "гарячу лінію" МЗС: +38 044 238 16 57 адреса електронної пошти: [email protected].

Зазначимо, близько 300 українських туристів другу добу не можуть вилетіти до Харкова з аеропорту Монастір в Тунісі.

За словами пасажирів, авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel, в особі компанії, що приймає Insight Holidays не виконують своїх зобов'язань по поверненню додому громадян.

Так, частина туристів залишається в аеропорту Монастір без інформації про запланований виліт, а іншу групу туристів, які повинні були вилетіти до Харкова о 7:35 28 червня, привезли в готель в місті Сус.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme