Цицьки і скандал: Як "Київська перепічка" увірвалася в медіапростір

Новий аккаунт "Київської перепічки" в Instagram стрімко увірвався у медіапростір. За один день сторінка набрала понад 4 тис. підписників і спровокувала серію скандалів 

Цицьки і скандал: Як "Київська перепічка…

Наразі в акаунті всього шість фото на тему "Дівчина і перепічка". На деяких модель позує без обличчя та ще й прикриває перепічкою статеві органи.

Знімки спробували доповнити нібито гарячими текстами.

"Обхопи обома руками. Різко і сильно стисни посередині. Нехай здасться сосиска, нехай бризне жир в обличчя", - пишуть під фото.

Втім, деякі юзери класифікували такий копірайтинг радше як несмак, а не як еротику. Деякі ж обурилися схожістю концепту на кампанію pyshechnaya1958 у російському Санкт-Петербурзі. Кампанія, яка починался минулого літа, принесла пишковому фотоблогу 67 тис. підписників.

Відома київська модель Софі Пашкуал, яка позує на частині фото, опублікувала гнівний пост.

Мовляв, коли погоджувалася на зйомку, не знала, якою вийде кампанія. Не підозрювала ані про характер текстів, ані про те, що поруч з її світлини розмістять знімки "безголового" жіночого тіла, а у читачів складатиметься враження, що на них теж позує Софі.

Щоправда, після посту моделі під частиною світлин з'явилася назва "Спасибі моделі Sofi P", під іншою частиною - "Спасибі моделі A".

На довершення ж копірайтерів звинуватили у сексизмі. Так, ліга захисту прав жінок "Гармонія рівних" звернулася до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів "з метою припинити розповсюдження сексистської реклами так званої "київської перепічки" в соціальній мережі Instagram".

Наразі кампанію справедливо називають вірусною. Але чи на користь це бренду - питання відкрите. Адже у сторінки перепічки у Facebook рейтинг наразі - трохи більший одиниці.

У самій команді стверджують, що за розкрутку перепічку у соцмережах взялися з власної ініціативи, з самою "Київською перепічкою" кампанію не узгоджували і про думку підприємства нічого не знають.

"Це наш особистий експеримент. Ми давно займаємось маркетингом та політтехнологіями. Є кураторами курса підприємництва та журналістики. Хочемо у подальшому використовувати цю історію як свій успішний кейс з піару", - розповіли представники команди у коментарі Depo.ua.

Над проектом загалом працює вісім людей, усі - професійні SMM-ники.

Звинувачення у плагіаті зі сторінки "Пишечної" відкидають.

Стверджують: "Їхній кейс жодним чином не пов'язаний з Київською перепічкою. Це звичайний збіг обставин".

"Ми - профі своєї справи, тому розуміли, що нестандартні рекламні ходи викличуть таку реакцію у суспільства", - кажуть у коментарі.

Додають, скандальні моменти кампанії на користь.

Запевняють: "Це нам тільки допомагає! "Собаки гавкають, а караван іде...".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme