Фешн-гігант LVMH помирився з Google

Корпорація Moët Hennessy Louis Vuitton, виробник люксових товарів, і пошуковик Google владнали конфлікт, що тягнувся з 2003 року

Фешн-гігант LVMH помирився з Google…

Тоді LVMH вирішили, що найбільша пошукова система завдає шкоди виробнику товарів Louis Vuitton, Moët & Chandon, Kenzo, Dior ті іншим маркам.

Справа в тому, що при запиті найменувань одного з брендів пошуковик виводив на екран оголошення фірми, що купила ключове слово, наприклад Vuitton. Рекламні пропозиції відображалися у порядку автоматичного аукціону. Модний гігант заявив, що Google завдає шкоди LVMH як правовласнику. У 2006 році паризький суд зобов'язав Google виплатити конгломерату £ 300000.

Налагодивши відносини з eBay, днями LVMH прийшов до взаємопорозуміння і з Google. П'єр Годе, віце-президент LVMH, заявив, що угода зі знаменитою пошуковою системою допоможе створити більш безпечне і привабливе інтернет-середовище, в якому бренди будуть під захистом онлайн і оффлайн. В Google, у свою чергу, зазначили, що корпорації об'єднаються у боротьбі проти продажу підробок. Тепер, примирившись з шанованими ворогами, LVMH зможуть направити свій праведний гнів проти підступних виробників контрафакту, повідомляє ДеПо з посиланням на buro247.ru.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme