Дівчина, яка полетить навколо Місяця: Як стати парою ексцентричного бізнесмена

44-річний багатій Юсаку Маедзава, багатій зі світу моди, що оголосив про пошук дівчини, яка полетить з ним довкола Місяця на кораблі SpaceX – і далі по життю

Дівчина, яка полетить навколо Місяця: Як…

 

 

Depo.ua розповідає, хто такий Юсаку Маедзава, навіщо та для кого він купив квитки у подорож довкола Місяця (а взагалі він купив усі наявні квитки), і чому наразі шукає дівчину.

Отже, Маедзава на своїй батьківщині, у Японії, відомий у першу чергу як засновник Zozotown –  найбільшого японського рітейлера одягу та аксесуарів. На слуху ж міжнародної спільноти він опинився у  2018 році, коли стало відомо, що він стане першим космічним туристом, який здійснить політ довкола Місяця на кораблі компанії Ілона Маска SpaceX.

Та й це ще не все: квитків він купив не один і не два, а заплатив за усі пасажирські місця на космічному судні. 

Під час прес-конференції дворічної давнини у корпоративному офісі компанії SpaceX у місті Готорн, Каліфорнія Юсаку заявив: він хоче взяти із собою різного роду митців, аби надихнути їх на нові звершення та творчість.

"Місяць змалечку надихав мене, тож я не міг прогавити шанс побачити його зблизька", – сказав Юсаку. " У той же час, я не хотів би бути самотнім у цій подорожі. Я хотів би розділити цей досвід з якомога більшою кількістю людей".

Не називаючи конкретних імен, він зазначив, що у склад компанії ввійдуть режисер, художник, танцівник, письменник, музикант, модний дизайнер, скульптор, фотограф і архітектор. Всі ці люди приєднаються до Маедзави у польоті, який триватиме близько тижня.

По поверненню митці створять виставку із робіт, на які їх надихне цей політ. Запланований проєкт Маедзава назвав #dearMoon. "Місяць завжди надихав людство. Заради цього і проект", – зазначив підприємець.

Втім, очевидно, компанії митців Маедзаві здалося замало: на днях він оголосив, що шукає для подорожі на Місяць супутницю-дівчину, з якою він зможе "кричати з космосу про нашу любов і мир у світі". А обрати дівчину він вирішив на конкурсній основі, за допомогою телевізійного шоу, тож всі охочі можуть подати заявку (такий-собі аналог "Холостяка" по-японськи").

Інформацію із запрошенням він розміcтив у своєму Twitter:

 

 

Його твіт японською був більш суттєвим:

"Я вирішив виступити на шоу-сватанні AbemaTV. Мені соромно, але я знаходжуся на кінці своєї мотузки, тому я серйозно хотів би знайти свого партнера по життю! ".

 

 

Основну ж інформацію, у тому числі, і своє портфоліо він розмістив на сайті AbemaTV. Тут же можна подати заявку на участь у шоу.

Ми наводимо переклад заяви Маедзави на сайті телеканалу:

"Досі я жив саме так, як хотів. Протягом 21 року я працював на посаді президента компанії, викликаючи у багатьох людей занепокоєння на цьому шляху, але також отримуючи багато любові і підтримки від людей. Зрештою, мені вдалося тимчасово покласти край цьому блискучому етапу на посаді очільника компанії.

Я впевнений, що за цей час я зміг отримати свою частку грошей, соціальний статус і славу. Але тепер я перезапускаю своє життя. Мені 44. У міру того, як почуття самотності і порожнечі повільно починають наздоганяти мене, я думаю про одне: я хочу любити одну жінку.

Хоча це те, що всі вважають само собою зрозумілим, це те, я й досі не зміг цьього зробити. Коли мені запропонували взяти участь в цій програмі, спершу я відчув збентеження та гордість і я подумав, що треба відмовитися. Однак чим більше яміркував над цим, тим більше думав про те, що такий шанс може більше не повторитися.

Я почав думати, що це буде хороший шанс серйозно зіткнутися з ідеєю "продовжувати любити одну жінку", про яку у мене був лише туманний образ. Я прийняв рішення піти у програму, аби знайти свою "супутницю життя". З цим майбутнім партнером я хочу кричати про нашу любов і мир у всьому світі з космосу.

Я з нетерпінням чекаю зустрічі з кимось дивовижним".

До потенційної обраниці Маедзави на сайті зазначають ряд вимог. Вона має бути 20-ти років або старше, бути яскравою особистістю та "завжди на позитиві". Також дівчина має бажати насолоджуватися життям в повній мірі, бажати миру в усьому світі, і, звісно ж, цікавитися космічними подорожами. Заявки очікуватимуть до 17 січня.

Як Маедзава заробив свої гроші?

Згідно з індексом Bloomberg "Мільярдери", чиста вартість статків мільярдера наразі налічує 3,6 мільярда доларів. Більшість ізних він заробив за допомогою Zozotown – онлайн-ринку модного одягу для відомих японських і західних брендів, який він започаткував у 2004 році. Станом на сьогодні на сайті представлено близько 7 300 брендів з більш ніж 730 000 найменувань, і він є найбільшим віртуальним торгівельним центром одягу у Японії.

У вересні 2019 Маедзава пішов у відставку з поста президента Zozo та продав 30 % своїх акцій компанії Yahoo Japan, яка належить SoftBank, за 2,3 мільярда доларів. 

Власний бізнес Маедзава починав "з низів", адже походить із звичайної родини з невеликими статками – його батько був бухгалтером, а мати – домогосподаркою. 

Після школи юнак не вступив до університету і виїхав до Сполучених Штатів Америки, де захопився колекціонуванням музичних CD-дисків та платівок. Хобі стало початком бізнес-ідеї: по поверненні у Японію у 1995 році юнак започаткував фірму з імпорту в Азію музичних CD-дисків через служби доставки.

Фірма поступово росла і у 1998 році отримала назву "Start Today", а у 2000 перейшла на онлайн-платформу (щоб зекономити кошти), і наразі включає кілька компаній, які займаються веб-розробками і, зокрема, веб-магазин одягу Zozotown.

Скільки коштували квитки до Місяця?

Це і досі достеменно невідомо. Очевидно, це достатня сума для викупу близько від 6 до 10 місць на кораблі. Ходили чутки про вартість 1 квитка у 35 мільйонів доларів, проте їх ніхто не підтвердив.

На запитання про гроші очільник SpaceX Ілон Маск коментував наступне: "Він платить дуже багато грошей. Ми не будемо розповідати, скільки, але це велика сума, яка допоможе розробці корабля і першого ступеня ракети. Врешті система BFR створена, щоб відправити кого завгодно на орбіту, Місяць, Марс, і він допомагає звичайним громадянам отримати можливість колись подорожувати на інші планети".

Орієнтовний запуск туристичного польоту до Місяця заплановано на 2023 рік. Однак, знаючи зсуви у графіках SpaceX, це не точно.

Цікаві фати про Юсаку:

Навчаючись у школі, Маедзава заснував власний музичний гурт Switch Style.

До 2001 року підприємець професійно займався музикою: його гурт підписав рекордний контракт з BMG Japan, а потім випустив три альбоми. Проте після випуску останнього Маезава вийшов з гурту, щоб зосередитися на керуванні компанією.

Бізнесмен так сильно занепокоївся через поширення у Японії явища "смерті від перепрацювання" ( коли люди фактично виснажує себе роботою до смерті), що запровадив у своїй компанії 6-годинний робочий день. Юсаку зазначив, що так у його працівників лишатиметься більше часу на себе, родину та хобі, а подібних випадків (із смертями від перепрацювання, - прим.ред) у себе він не хоче.

Маедзава займається благодійністю: він пожертвував мільйон доларів на відновлення ігрового стадіону в своїй рідній префектурі Тіба, а у 2003 році домовився з 40 брендами одягу про створення "антивоєнних" футболок проти бойових дій в Іраку, гроші з продажу яких перевів на благодійні рахунки.

Підприємець – один з тих багатіїв, який ладен викладати мільйони доларів за мистецтво. Наприклад, у 2016 році на виставці в Нью-Йорку він закупився творами на 98 мільйонів доларів. Серед багатьох інших у його колекції є картина "Без назви" за 57 мільйонів неоекспресіоніста з США Жана-Мішеля Баскії та робота Крістофера Вула за 14 мільйонів доларів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"