Антон Дзюбенко, СЕО ВОЛЯ: "Зберегти команду та забезпечувати якісні безперебійні послуги  — наша мета у будь-які часи"

Україна вже півтора місяці на карантині. Ані держава, ані бізнес не готувалися до такого перебігу подій, тому усім довелося швидко реагувати на нові обставини та приймати рішення, які дозволять "вижити" в умовах кризи

Антон Дзюбенко, СЕО ВОЛЯ: "Зберегти кома…

Як перевести 1000 співробітників у 20 регіонах України на віддалену роботу за лічені дні? Як перелаштувати бізнес під умови карантину, продовжити надавати якісні послуги для майже мільйону українців? Як криза може стати поштовхом для розвитку нових продуктів досвідом телеком-провайдера ВОЛЯ поділився СЕО компанії Антон Дзюбенко.

 

СЕРВІС ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ

 

Ми телеком-провайдер і попри карантин маємо працювати, щоб нашим абонентам було максимально комфортно перебувати вдома, працювати та навчатися дистанційно. Це наша головна мета продовжувати забезпечувати якісні безперебійні послуги інтернету та ТБ, і бути максимально доступними для вирішення будь-яких питань в нових умовах.

 

Щойно, як оголосили карантин, ми закрили усі центри продажів та обслуговування. Це більше 50 магазинів по всій країні, які щомісяця обслуговують 5% наших абонентів. Ми спрогнозували, що це збільшить навантаження на кол-центр. Тому запропонували усім консультантам наших магазинів, а це близько 200 людей, пройти навчання та тимчасово перекваліфікуватися для роботи в діджитал-обслуговуванні. Під час карантину абоненти стали активніше використовувати ці канали і наразі 70% всіх питань, які надходять до компанії, вирішуються онлайн.  

 

Протягом усього карантину інженери  компанії посилено моніторять мережу в усіх регіонах, аби якість послуг залишалася  на високому рівні. А наші техніки із сервісного обслуговування продовжують працювати "в полях". Звісно, усі вони забезпечені захисними масками, рукавичками та  іншими необхідними засобами індивідуального захисту. Для пересування співробітників на громадському транспорті ми отримали перепустки і задіяли власний транспорт компанії.

 

ЧАС ДЛЯ РОЗВИТКУ: НОВІ ПРОДУКТИ

 

Ми зрозуміли, що якісний контент по телевізору та на інших платформах, може стати розрадою для всіх, хто наразі залишається вдома. Тому надали безлімітний доступ майже до всього контенту Волі це тисячі фільмів і серіалів десятки улюблених телеканалів на будь-який смак для наших абонентів на весь період карантину. Як результат кількість переглядів онлайн-кінотеатрів зросла на 70%. 

 

Для нас дуже важливим під час карантину став запуск нової мультиекранної платформи Воля ТV, яка дає змогу переглядати рейтинговий ліцензійний контент всюди – як на смартфонах і планшетах, так і на великих екранах – сучасних  Smart телевізорах —Android приставках і комп'ютерах. Тепер кожен абонент, хто має Smart TV (такі як Samsung, Sony, Philips, інш.) або Android приставку може встановити новий додаток Воля TV — без виклику техніка додому та встановлення додаткового обладнання. 56% наших абонентів дивляться фільми кожен день і хочуть переглядати улюблений контент з усіх екранів і в будь-який час — тепер вони можуть це зробити!

 

ВОЛЯ надала можливість своїм абонентам першими оцінити всі переваги нової мультиекранної платформи, насолоджуючись переглядом топ контенту від Disney, Pixar, Fox, Universal, ABC, Paramount з преміального пакета.. Я пишаюсь працівниками Волі, які попри карантин та віддалену роботу змогли не лише сфокусуватись на нагальних завданнях, але й працювати над новими продуктами.

 

БЕЗПЕКА СПІВРОБІТНИКІВ

 

Ще до карантину ми створили кризовий комітет і розробили план дій в разі поширення коронавірусу в Україні. Паралельно з реорганізацією процесів обслуговування ми перевели більше 1000 співробітників у 20 регіонах України на дистанційну роботу. Ми закупили додаткове обладнання, щоб ті співробітники, хто працював зі стаціонарними комп’ютерами, мали змогу працювати віддалено. Зробили графік чергувань, для тих, кому за специфікою роботи необхідно час від часу приїжджати в офіс. Організували корпоративний транспорт, за необхідності оплачуємо таксі. Там, де це можливо оформили спеціальні перепустки у громадський транспорт. Ми забезпечили всіх індивідуальними засобами захисту, частіше проводимо санацію приміщень. 

 

Як соціально-відповідальна компанія – ми цінуємо наших працівників, дбаємо про їхній комфорт, добробут та безпеку, тому максимально зберігаємо робочі місця. Більше того, ми продовжуємо набирати персонал. У нас є відкриті вакансії у кол-центрах. Позитивний досвід проведення онлайн-навчання для співробітників наштовхнув нас на думку про переведення частини інших наших навчальних програм і тренінгів в онлайн-формат на постійній основі.

Вже очевидно, що пандемія коронавірусу і економічна криза сильно вплинуть на наше життя, бізнес процеси і фінансові результати, але однозначно є і позитивні аспекти команди стали згуртованішими, стала більш відчутною взаємодопомога, виникають нові цікаві ідеї, змінюються процеси, які пришвидшуються та спрощуються. Багато з того, що ми запровадили під час карантину, ми хочемо зберегти і на подальші "не кризові" часи.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"