68-річна Шарлота Ремплінг стала обличчям колекції косметики

Для своєї ювілейної рекламної кампанії косметичний бренд Nars вибрав британську актрису Шарлоту Ремплінг

68-річна Шарлота Ремплінг стала обличчям…

Автором фото став особисто засновник марки Франсуа Нарс. За визнанням візажиста, він є великим шанувальником Ремплінг, тому й не дивно, що в цій важливій зйомці взяла участь саме вона.

«Здатність Шарлоти перевтілюватися є унікальною!- каже Франсуа. Неважливо, знімається вона для арт-проекту, дивиться на вас крізь об'єктив модного фотографа чи сяє на великому екрані - її енергія завжди заворожує».

Зйомка пройшла в Нью-Йорку. Разом із Нарсом в проекті взяв участь  візажист Джеймс Каліардос і перукар Дід'є Маліж.

Рекламна кампанія має з'явитися на сторінках журналів у всьому світі вже 15 серпня, повідомляє ДеПо із посиланням на  graziadaily.co.uk.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme