На чотирьох телеканалах зафіксували порушення в оприлюдненні соцдосліджень

На телеканалах ZIK, «1+1», «Еспресо» і «Наш» зафіксували численні порушення при оприлюдненні соціологічних досліджень.
 

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на сайт Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення.

«На телеканалі «ZIK» із 1 по 12 лютого виявлено 17 фактів таких випадків, на телеканалі «Еспресо» з 8 по 14 лютого — 10 фактів, на телеканал «Максі ТВ» («Наш») із 1 по 12 лютого — 30 фактів, на телеканалі «1+1» із 28 січня по 4 лютого — 1 факт. Національна рада звернеться до цих телерадіоорганізацій із вимогою привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства», — йдеться у повідомленні.

Також Нацрада приділила увагу замовним матеріалам на телебаченні та незбалансованому висвітленню виборчої кампанії.

 «Так, на телеканалі «112 Україна» серія передач програми «Важливо» була присвячена лише одному кандидату у президенти — Юрію Бойку. Ця програма не була позначена як політична реклама чи передвиборна агітація, водночас була спрямована на поліпшення чи створення позитивного іміджу партії «Опозиційна платформа — «За життя» і зазначеного кандидата», — розповіли в Нацраді.

Також зазначається, що на каналі «112 Україна» з 1 по 8 лютого у випусках новин увага приділялася лише Бойку, а про інших кандидатів взагалі не йшлося.

Крім того, зафіксоване порушення на телеканалі «1+1».

 «В ефірі телеканалу «1+1» було зафіксовано трансляцію (повтор) розважальної передачі «Ліга сміху. Літній кубок» (частина 2), ведучим якої є В. Зеленський. У передачі є епізод, коли «Прозрачный гонщик» виносить пакет із надписом «Голосуй за Зеленського» і передає його Володимиру Зеленському», — розповіли в Нацраді, наголосивши, що цей випадок має ознаки передвиборчої агітації.

Таке ж порушення знайшли на каналі «Наш» проросійського кандидата в президенти Євгена Мураєва.

«Поширення інформації із ознаками агітації було зафіксовано і в ефірі телеканалу «Максі ТВ», зокрема в передачі «Події дня», де гостем був кандидат у президенти Євген Мураєв. Передача вийшла в повторі 6 разів», — йдеться у повідомленні.

Нацрада планує звернутися до телеканалів із запитанням, чи є поширена інформація агітацією, і чи сплачено за її трансляцію з виборчих фондів кандидатів.

Нагадаємо, 23 лютого Центральна виборча комісія визначила черговість надання кандидатам у президенти ефірного часу на телеканалі UA: ПЕРШИЙ та першому каналі Суспільного радіо.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme