Українські виробники морозива найбільше зароблять на російському ринку

Найбільшим зовнішнім ринком збуту українського морозива залишається Росія

Про це свідчить маркетингове дослідження українського ринку морозива, проведеного компанією Alliance Capital Management, передає depo.ua.

У першому півріччі 2016 року понад половини експорту морозива здійснила компанія "Ласунка". Її частка в експорті солодкого десерту склала 56%. На другому місці з часткою 24% знаходиться Житомирський маслозавод, що випускає продукцію під торговою маркою "Рудь". Замикає трійку лідерів виробник холодного десерту під торговою маркою Laska - Фірма "Ласка" з питомою вагою 14%.

Найбільшим зовнішнім ринком збуту українського морозива залишається Росія. Її частка становить 41% від всіх експортних поставок. На другому і третьому місці рейтингу перебувають Молдова та Ізраїль, які мають в структурі експорту 26% і 21% відповідно.

Рейтинг найбільших ринків збуту морозива в першому півріччі 2016 року:

1. Росія;
2. Молдова;
3. Ізраїль;
4. Грузія;
5. Ірак.

В свою чергу Румунія залишається безумовним лідером в імпорті морозива на український ринок. Поставки компанії Бетті Айс Україна забезпечили цій країні перше місце і частку 80% в загальному обсязі імпорту. На другому місці розташувалася Італія з часткою 11%, а замикає трійку лідерів Німеччина, поставивши на український ринок 6% морозива.

Рейтинг найбільших країн-постачальників морозива в першому півріччі 2016 року:

1. Румунія;
2. Італія;
3. Німеччина.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші.