Гроші

Українські виробники морозива найбільше зароблять на російському ринку

Найбільшим зовнішнім ринком збуту українського морозива залишається Росія

16 серпня 2016, 10:28

Про це свідчить маркетингове дослідження українського ринку морозива, проведеного компанією Alliance Capital Management, передає depo.ua.

У першому півріччі 2016 року понад половини експорту морозива здійснила компанія "Ласунка". Її частка в експорті солодкого десерту склала 56%. На другому місці з часткою 24% знаходиться Житомирський маслозавод, що випускає продукцію під торговою маркою "Рудь". Замикає трійку лідерів виробник холодного десерту під торговою маркою Laska - Фірма "Ласка" з питомою вагою 14%.

Найбільшим зовнішнім ринком збуту українського морозива залишається Росія. Її частка становить 41% від всіх експортних поставок. На другому і третьому місці рейтингу перебувають Молдова та Ізраїль, які мають в структурі експорту 26% і 21% відповідно.

Рейтинг найбільших ринків збуту морозива в першому півріччі 2016 року:

1. Росія;
2. Молдова;
3. Ізраїль;
4. Грузія;
5. Ірак.

В свою чергу Румунія залишається безумовним лідером в імпорті морозива на український ринок. Поставки компанії Бетті Айс Україна забезпечили цій країні перше місце і частку 80% в загальному обсязі імпорту. На другому місці розташувалася Італія з часткою 11%, а замикає трійку лідерів Німеччина, поставивши на український ринок 6% морозива.

Рейтинг найбільших країн-постачальників морозива в першому півріччі 2016 року:

1. Румунія;
2. Італія;
3. Німеччина.

Читайте також: Depo.ua писатиме "на Росії" замість "в Росії". Виключно з поваги до сусідів. Безстроково

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші.

Loading...
Loading...