Гроші

Нові тренди в комунікації із споживачем: підсумки Future Lab 2014

Комунікаційна група Dentsu Aegis Network Україна запропонувала інноваційні рішення комунікаційної стратегії на 2015 рік

30 вересня 2014, 13:30

Нові тренди в комунікації із споживачем: підсумки Future Lab 2014

Катерина Василенко, директор з розвитку бізнесу Dentsu Aegis Network Ukraine, спільно з Юлією Масієнко, директором з досліджень InMind, відкрили конференцію темою про зміни українського споживача.

Оксана Стехіна, директор Vizeum Ukraine, і Костя Стрюков, CEO Vizeum Ukraine, представили аудиторії ключові зміни в сприйнятті споживача, і те, як компанії можуть використовувати це в своїх комунікаціях в майбутньому.

Про зміни в контенті і його майбутньому в Україні говорили Валерія Бузівська, Chief Integrated Communications Officer Dentsu Aegis Network Ukraine, і Вікторія Ярмощук, директор Media Resources Management.

Напередодні появи 3G експерти AdPro - Міла Крутченко, Strategic Director, і Юрій Ленс, Associate Creative Director, - обговорили, як вплине розвиток мобільного інтернету на комунікацію бренду із споживачем.

В рамках дискусії «Споживач і комунікація. Україна vs. Мир» учасниками були позначені особливості роботи в маркетингу в Україні та відмінності українського споживача від споживача інших країн. Анджей Олейник, директор з маркетингу та розвитку продуктів Platinum Bank, відзначив одну з ключових особливостей роботи в маркетингу в Україні - український споживач ще не розбещений ні сервісом, ні якістю продукту, тому дуже сприйнятливий до того, що робить маркетолог.

Мете Юртсевер, маркетинг-директор Efes Ukraine, висловив думку, що ринок України набагато більш конкурентний і привабливий для міжнародних компаній, які можуть робити своє виробництво.

Йошіакі Чубачі, генеральний директор «Субару Україна» вважає, що в Україні важко сегментувати аудиторію за рівнем доходу, зокрема людей з дуже високим статком. Приміром, на ринках Японії, Росії, США досить легко намалювати портрет багатих споживачів.

Спеціальний гість конференції Євген Чичваркін, засновник Hedonism Wines (Лондон), поділився трьома факторами успіху його бізнесу: «Ідеальний асортимент, нереальна краса приміщення і ідеальні продавці - ось у що ми вклали гроші. І ніякої реклами».

Секцію успішних бізнес-проектів в Україні продовжили: Сергій Коваленко («Нова Пошта») - про майбутнє сервісного бізнесу в Україні, Дмитро Пономаренко («МТС Україна») - про можливості 3G для України, Андрій Логвин (ModnaKasta) - про ІТ-рішення маркетингових задач, а також Василь Шилов (AB InBev) - про патріотизм в комунікації.

Юля Карпушина, Chief Buying Officer Dentsu Aegis Network Ukraine, і Андрій Таранов, партнер компанії Kwendi + RMA, в рамках круглого столу поговорили з лідерами ТВ-бізнесу про майбутнє ТВ ринку в Україні.

Підвівши підсумки конференції, Павло Таяновський, Strategic&Transformations Director Carat Ukraine, висловив загальну точку зору, що нам доведеться виходити за рамки звичного, щоб з'єднати Україну зі світом.

Loading...
Loading...