"Гоблін" вирішив "ввічливо" заманювати туристів до Криму

"Глава" окупованого Криму Сергій Аксьонов заявив, що запорукою успішного курортного сезону в Криму має стати "високий рівень ввічливості в туристичній сфері"

Про це він заявив в інтерв'ю "Кримському журналу",  передає depo.ua з посиланням на "Крим. Реалії".

"Без ввічливого, доброзичливого ставлення всіх кримчан, не кажучи про тих, хто працює в курортній сфері, ми ніколи не станемо регіоном, привабливим для туристів. А ми маємо стати кращими. На це має бути націлений, заточений, якщо хочете, весь наш бізнес. Якщо туриста, який прилетів до нас на відпочинок, уже в аеропорту зустрічатимуть усміхнені люди, щиро його вітатимуть, звісно, у нього буде зовсім інший настрій. Адже іноді достатньо сказати людині добре слово, і її думка кардинально зміниться. Особливо про це мають пам'ятати ті, хто працює на державних підприємствах", – сказав Аксьонов.

За його словами, Крим "має стати лідером у сфері курортних послуг, діагностичних, медичних, екскурсійних", і додав, що в Криму "боротимуться за кожного туриста".

Нагадаємо, що раніше жителі Криму скаржились на хамство співробітників російських прикордонних постів.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme