Балчун лобіює польських виробників, незважаючи на скандал навколо тендеру, – Коновалюк

Глава "Укралізніці" Войцех Балчун, незважаючи на скандал з тендером на поставку 6 дизельних поїздів, продовжує лобіювати інтереси польських виробників

Про це заявив економічний експерт, лідер ВО "Нова Україна" Валерій Коновалюк, повідомляє "Обозреватель", передає Depo.ua.

Він зазначив, що в конкурсі на закупівлю шести дизельних поїздів Крюківський вагонобудівний завод заздалегідь програє польській компанії PESA.

"Укрзалізниця" виправдовується: мовляв, умови прописані чесно. І одразу публікує таблицю, з якої стає зрозуміло, що умови прописані під польського виробника. Незважаючи на скандал, Балчун продовжує лобіювати інтереси польських виробників", – наголосив Валерій Коновалюк.

Також, за його словами, нинішнє керівництво УЗ планує провести масштабну модернізацію, залучаючи тільки іноземних виробників.

"Поки що Балчуном заявлена лише сума – 100 млрд. грн. Так що нам необхідно уважно стежити, щоб були дотримані українські інтереси та наші виробники не були усунені з процесу шляхом нечесної гри. Вважаю, за інших рівних умов, їм має бути відданий пріоритет. Тим більше, за даними "Укрзалізниці", українські компанії практично ні в чому не поступаються конкурентам", – зазначив Валерій Коновалюк.

Загалом, повідомив він, провідні світові виробники зацікавлені отримати доступ до українського ринку.

"За останній рік кілька провідних виробників рухомого складу уклали меморандуми з "УЗ". Це, наприклад, імениті Bombardier та General Electric", – заявив експерт.

Він переконаний, що уряд повинен втрутитися та відстояти інтереси українських виробників.

"Я звертаюся до уряду, до залишків здорового глузду, які у нього, сподіваюся, ще залишилися: гроші маю йти українським виробникам. Тільки так ми зможемо перезапустити економіку", – резюмував Валерій Коновалюк.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme