UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У НАТО назвали КВН "інструментом політичної комунікації" Кремля

Центр стратегічних комунікацій НАТО Stratcom визнав російську передачу КВН "інструментом політичної стратегічної комунікації"

З доповіді організації слідує, що завдяки "машині КВН" і особливим відносинам з власником цього бренду, у Кремля є доступ до специфічної, стратегічної аудиторії, яка готова "служити режиму", передає Depo.ua з посиланням на "РИА Новости".

Замовником дослідження виступило Міністерство оборони Латвії. Воно засноване на аналізі виступів команди з Москви "Парапапарам", що представляла МГІМО, на фестивалі "голосячи КіВіН" в 2014 і 2015 роках.

КВН можна описати як комерційний продукт і бізнес-модель. Цей бізнес став можливий і росте, тому що у власника бренду КВН особливі відносини з Кремлем.

В організації прийшли до висновку, що завдяки "КВН-машині" у Кремля "є доступ до специфічної, стратегічної аудиторії, готової служити режиму".

Подальше дослідження має бути сфокусовано на сприйнятті різних аудиторій КВН, щоб визначити ефективність такого типу стратегічної політичної комунікації.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme