Варшавське летовище буде конкурувати з Дубаї

у Польщі нова транспортна стратегія - будівництво нового потужного летовища між Лодзем та Варшавою

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на "Польське радіо"


Відповідно до нової странспортної стратегії - будівництво нового потужного летовища,яке  змогло би обслуговувати 50 млн. пасажирів на рік, є вкрай необхідним. такий авіапорт виконував би роль одного з найбільших хабів (пересадочних пунктів) у Європі.
Директор найбільшого в Польщі, варшавського летовища Маріуш Шпіковський сказав, що вже немає можливості розбудови аеропорту імені Шопена, його місткість обмежена:

- Ми бачимо, що деякі обмеження вже з’являються й сьогодні, коли вони стануть більш дошкульними і помітно обмежать нашу робот, то справді. Діяльність порту великою мірою залежить від сітки нашого національного перевізника, - це становить 45% пасажирського руху і звичайно ж, руху інших перевізників, - каже Маріуш Шпіковський.

Керівник Польських авіаліній LOT Рафал Мільчарський також підтримав ідею будівництва Центрального авіапорту, адже його фірма планує купувати нові машини і розбудовувати сітку сполучень. На його думку, столичне летовище вже не піддається розбудові і погано скомуніковане з іншими містами. 

Згідно з попередніми даними, проектування Центрального авіапорту могло б тривати три роки, а будівництво – від 8 до 14 років. Над проектом працює міжнародна група, до складу якої увійшли, зокрема, й керівники авіаліній LOT та Авіапорту Шопена. 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme