UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Netflix придумали, як продавати марихуану під своїм брендом

Стрімінговий відеосервіс Netflix запустив продаж різних сортів марихуани, які названі на честь популярних серіалів

У Каліфорнії, де вживання марихуани дозволено законом, канабіс продається у фірмових банках обмеженою серією, передає Depo.ua з посиланням на Громадське.

Серед назв сортів зустрічаються згадки ситкому "Дієта з Санта-Кларіти", "Кінь Боджек", "Уповільнений розвиток" та інших.

Крім того, одна з баночок має назву Poussey Riot, що нагадує споживачу одночасно і про серіал "Помаранчевий — новий чорний", де одну з героїнь звати Пуссена, і про російський арт-панк-гурт Pussy Riot.

Технічно Netflix не продає марихуану, підкреслює Джонатан Санторо, виконавчий креативний директор агентства Carrot. Разом з адвокатами керівництво відеосервісу витратило багато часу, щоб зрозуміти, як можна поширювати коноплі під брендом Netflix. У результаті з'явилися 12 видів аптечної марихуани у стилі різних серіалів компанії.

Як пояснили в Netflix, індика підійшла для легких і дурних серіалів, а сатіва посилює враження від драматичних шоу (індика і сатіва — види рослин канабіса). В агентстві розробили пакування для лінійки товарів, але ніхто з Netflix або Carrot не торкався до марихуани, підкреслюють автори проекту.

Продаж фірмового канабісу є одним з методів просування серіалу "Розкосячені". Згідно з сюжетом, після кількох десятиліть участі в кампанії з легалізації марихуани Рут Фельдман наймає сина, який нещодавно випустився з коледжу, і ще кількох "консультантів" з продажу канабісу: вони повинні допомогти їй управляти крамницею лікувальної марихуани в Лос-Анджелесі.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme