Twitter посилює правила для політреклами

Соціальна мережа Twitter впроваджує процедуру сертифікації замовників політичної та соціальної реклами

Про це повідомляється в офіційному блозі сервісу, інформує Depo.ua.

У компанії зазначають, що ці зміни дадуть можливість перевірити замовників політичної чи соціальної реклами та їх адреси в США.

Тепер для розміщення реклами замовник зобов'язаний відповідати критеріям відбору компанії.

Рекламні пости тепер будуть не тільки маркуватися, але й вказуватиметься, хто оплатив розміщення.

"Мета нововведення - зробити більш прозорою процедуру розміщення реклами, яка публікується з метою сформувати думку людей з питань, що можуть бути важливими для результатів виборів", - заявили в Twitter.

Під нові правила потрапляють замовники політичної реклами, де йдеться про вибори або про конкретного кандидата. Також нововведення торкнуться замовників суспільно значущих тем, що можуть знайти відображення у майбутній законотворчості. Зокрема, такими темами можут бути аборти, права людини, права на зброю, імміграція тощо.

Нагадаємо, що американські спецслужби з січня 2017 року ведуть розслідування про можливе втручання Росії у президентські вибори в США. Влада вважає, що Кремль через фейковий акаунти і рекламу у соцмережах поширював пропаганду, що вплинула на американських виборців.

У вересні топ-менеджери Facebook та Twitter мають прозвітувати у сенаті США щодо іноземного впливу на соцмережі.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme