Twitter нарахував понад 1,4 млн "жертв" кремлівської фабрики тролів

Сервіс мікроблогів Twitter повідомив більш ніж 1,4 млн користувачів про те, що вони були підписані або ретвітили пости з акаунтів, які могли брати участь у російській пропагандистській кампанії перед виборами президента США

Про це повідомляється в блозі компанії, передає Depo.ua.

Йдеться про 3814 акаунтів, пов'язаних з "Агентством інтернет-досліджень", також відомим як "фабрика тролів".

Компанія уточнила, що розширила кількість користувачів, які отримали такі повідомлення, але їх отримають не всі ті, хто коли-небудь читав повідомлення з цих акаунтів, а ті, хто їх записи коментував, лайкав, цитував, ретвітив, згадував назви цих акаунтів або був їх передплатником.

Twitter хоче, щоб користувачі краще розуміли, які джерела інформації їм можуть потрапляти. Від невеликої групи користувачів компанія чекає відповідної реакції на повідомлення.

Нагадаємо, у кінці жовтня 2017 року юрисконсульти Facebook, Twitter і Google вперше одночасно і публічно виступили перед Конгресом США і відзвітували про роботу з виявлення підозрілих акаунтів, які могли бути пов'язані з Росією, в тому числі з "Агентством інтернет-дослідженням" і поширювали російську пропагандистську рекламу.

20 січня поточного року компанія Twitter повідомила, що виявила ще 1062 акаунти, в яких під час президентських виборів у США публікувалася політична реклама, оплачена з Росії.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme