Справа MH17: У Нідерландах організували виїзне судове засідання на місці реконструкції літака

Сьогодні, 26 травня, у Нідерландах організували виїзне судове засідання на місці реконструкції літака рейсу MH17

Журналіст відділу новин
Справа MH17: У Нідерландах організували…
Фото: Оnderzoeksraad.nl

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на "Укрінформ".

Зазначається, що місцем проведення засідання суду стала військова авіабаза Гілзе-Ріен. Там проведуть, зокрема, огляд реконструкції збитого MH17.

Уточнюється, що на авіабазі зберігаються усі зібрані на місці трагедії уламки літака.

Нагадаємо, 9 березня 2020 року у Нідерландах розпочався судовий процес у справі про збиття літака рейсу МН17, який може довести вину у цій трагедії вищого керівництва Росії.

У понеділок, 1 лютого, у Нідерландах поновилися слухання щодо справи про збитий пасажирський літак рейсу МН17.

21 травня сторона обвинувачення у справі попросила оглянути праву та ліву частини кабіни літака рейсу MH17, щоб порівняти пошкодження. Адже, за версією нідерландських та бельгійських експертів, ракета "земля-повітря" потрапила в лівий бік літака.

Сторона захисту попросила надати їм письмовий варіант затвердженого судом порядку огляду реконструкції літака.

Під час засідання суд повідомив також, що повторно було опитано експертів з російського концерну "Алмаз-Антей", нідерландських та бельгійських фахівців. Це був спільний допит експертів.

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на сході України 17 липня. На його борту перебували 298 людей. Усі вони загинули.

Раніше нижня палата парламенту Нідерландів наполягала на дослідженні обставин незакриття повітряного простору над Донбасом на момент збиття рейсу МН17, оскільки хотіла отримати більше ясності щодо ролі, яку Україна відіграла у цій катастрофі.

Серед іншого, депутати хотіли знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не був повністю закритий.

У парламенті Нідерландів попросили провести це розслідування ще в жовтні 2019 року. Потім Нідерланди звернулись до Росії та України з проханням про співпрацю. 

Водночас, українські урядовці неодноразово заявляли, що Україна діяла відповідно до чинних на той момент правил ІКАО та, спираючись на аналіз наявних ризиків, повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації.

Спочатку не можна було літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче від ешелону 7 900 метрів. 14 липня 2014 року Україна запровадила заборону літати нижче 9 800 метрів.

Читайте також: Судовий процес у справі МН17: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme