Співробітника кол-центру звільнили за голос робота

У Нью-Йорку працівника гарячої лінії відсторонили від роботи за манеру відповідати невиразним монотонним голосом, що нагадує голос робота

Співробітника кол-центру звільнили за го…

66-річний Рональд Діллон (Ronald Dillon), співробітник кол-центру Департаменту охорони здоров'я Нью-Йорка, на 20 днів був усунений від роботи без збереження заробітної плати за те, що видавав себе за робота, відповідаючи на дзвінки. Кілька попереджень, винесених йому спостерігачами, він проігнорував, повідомляє ДеПо з посиланням на The New York Times.

Суддя, що розглядала апеляцію Діллона, погодилася, що він спеціально спотворював свій голос, відповідаючи повільно та монотонно. Поступово Рональд повертався у розмові до свого звичайного тембру, проте первинний контакт з «роботом» виявився відразливим для тих, хто телефонував. Згідно з судовими документами, одна жінок, що дзвонила, поклала слухавку, почувши, що їй відповідає «робот», оскільки «збиралася поговорити про свою проблему з живою людиною».

Діллон пояснив свою незвичайну вимову наявністю бруклінського акценту, через який, за його словами, співрозмовникам іноді складно розуміти те, що він говорить. Крім того, він заявив, що не був належним чином навчений відповідати на вхідні дзвінки.

Суддя зауважила довгий термін служби Рональда, що працював з 1975 року, та заявила, що він здатний на професійну поведінку. На її думку, «відповідач повинен бути в змозі виконувати свої трудові обов'язки відповідно до директив свого керівника».

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme