Собака-павук і футбольні зірки: YouTube назвав ТОП-10 популярних роликів 2014 року

Найбільший у світі відеосервіс YouTube оголосив десятку роликів за підсумками 2014 року, популярність яких росла найшвидшими темпами

Собака-павук і футбольні зірки: YouTube…

Про це повідомляє «Лента.ру» з посиланням на компанію Google, що володіє YouTube.

Так, найбільш швидкозростаючим щодо інтересу користувачів став відеозапис розіграшу, де перехожих лякала переодягнена в гігантського павука собака. Ролик Mutant Giant Spider Dog (SA Wardega), розміщений на YouTube на початку вересня, зібрав за три місяці більше 113 млн переглядів.

 

За словами топ-менеджера YouTube Кевіна Аллока, вже третій рік поспіль глобальну десятку YouTube очолив ролик не із США - відео моторошнуватого розіграшу опублікували в Польщі.

Другим за зростанням популярності роликом року на YouTube стало рекламне відео від Nike. У ролику Nike Football: Winner Stays. ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta & more знялися кращі футболісти світу, у ньому багато постановочних футбольних трюків і гумористичних елементів. Головна ідея ролика - домогтися успіху можна лише тоді, коли не боїшся ризикувати.

 

Замикає трійку лідерів короткий експериментальний фільм FIRST KISS. Автори ролика запропонували 20 незнайомим між собою людям поцілуватися, а глядачі отримали можливість поспостерігати за різними реакціями людей на таке зближення.

 

Четверте місце серед роликів року зайняв фрагмент «сліпого» прослуховування однієї з учасниць італійської версії шоу «Голос». Журі конкурсу та глобальну аудиторію YouTube вразили вокальні здібності 25-річної італійської черниці Крістіни Скуччіа.

 

П'яте місце в глобальному рейтингу зайняло відео iPhone 6 Plus Bend Test - багато користувачів побажали на власні очі переконатися, чи гнеться цей смартфон.

 

Відеофрагмент іншого конкурсного телешоу - Britain's Got Talent - зайняв шосту сходинку в десятці року на YouTube. Ролик, що отримав майже 57 мільйонів переглядів, показує виступ юних виконавців, яких відомий телеведучий Саймон Коуелл взяв безпосередньо в півфінал, натиснувши золоту кнопку.

 

Ще один рекламний ролик - Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial - завоював серця користувачів YouTube історією про дружбу цуценяти і коня, якій не заважають жодні перешкоди. Ролик також увійшов до трійки найбільш швидкозростаючих рекламних відео на YouTube.

 

На восьмому місці - ролик Devil Baby Attack, на якому знята реакція перехожих, на яких зі звичайної коляски буквально вистрибує іграшка у вигляді дитини зі страшним обличчям.

 

На дев'яту сходинку потрапило гумористичне відео - комедійний реп-баттл між героями коміксів, японським Goku і американським Суперменом.

 

Замикає топ-10 популярних роликів року на YouTube відеоексперимент. Одягнена у звичайні джинси і футболку дівчина 10 годин ходила по вулицях Нью-Йорка. На відео зібрані фрагменти її прогулянки, коли перехожі чоловічої статі намагалися з нею заговорити, коментували її зовнішній вигляд і відпускали жарти. Ролик покликаний привернути увагу аудиторії YouTube до проблеми чіплянь до жінок на вулиці, навіть якщо вони не зухвало одягнені.

 

За словами Кевіна Аллока, рейтинг цього року демонструє зростання інтересу користувачів до професійного контенту. Серед інших швидкозростаючих категорій YouTube виділяє освітні відео, ролики для дітей та музичні кліпи. Найпопулярнішим YouTube-кліпом за підсумками року став ролик на композицію Кеті Перрі Dark Horse. Крім того, користувачі виявили великий інтерес до кліпу Енріке Іглесіаса Bailando і спільної композиції Шакіри та Ріанни Can not Remember to Forget You.

Як повідомляв ДеПоопубліковані і найбільш обговорювані теми в соцмережі Facebook за 2014 рік.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme