Російський авіапром на межі краху через санкції

Російська компанія "Цивільні літаки Сухого" заявила про можливі проблеми з поставками іноземних комплектуючих, через діючі щодо Росії санкції

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на російську газету "Ведомости".

У звіті російського стандарту бухгалтерського обліку за II квартал 2015 року говориться, що деякі партнери припинили відвантаження комплектуючих деталей для вироблених літаків. При цьому частка імпортних комплектуючих становить 83,59%.

Серед інших, відвантаження обчислювачів систем літаководіння для "Цивільних літаків Сухого" в період з грудня 2014 по липень 2015 не здійснювала французька Thales Avionics SAS.

Погрожує припинити постачання гідравлічних систем американська компанія Parker. Американці підуть на цей крок у разі, якщо компанія буде поставляти свою продукцію в Крим, або - продавати корпораціям, до яких запроваджено санкції.

Як відомо, "Цивільні літаки Сухого" - компанія-розробник близькомагістрального літака Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100).

Відзначимо, в компанії вже заявили, що зараз підприємство намагається знизити частку іноземних комплектуючих в літаку за допомогою програми імпортозаміщення компонентів в авіабудуванні.

Однак, для цього, у випадку з SSJ100, необхідно замінити 22 види важливих компонентів, адже літак є першим російським пасажирським повітряним судном з часів розпаду СРСР, який спочатку розроблявся в тісній кооперації з Заходом. Компанія вважається лідером авіапрому Росії.

Нагадаємо, що санкції щодо Росії були введені низкою країн світового співтовариства у відповідь на політику Росії відносно України: Москву звинувачують у підтримці сепаратистів Донбасу та окупації Криму.

Більше новин світу читайте в рубриці Світ.depo.ua.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme