Реклама американської Coca-Cola йде з російського ТБ

Американська компанія Coca-Cola відкликала рекламу одразу з чотирьох російських телеканалів

Реклама американської Coca-Cola йде з ро…

Як пише газета «КоммерсантЪ», один з найбільших рекламодавців на російському ринку з річним бюджетом понад 2,5 млрд руб. - американська The Coca-Cola Company, із серпня відкликала рекламу одразу з чотирьох федеральних телеканалів. Три з них (РЕН ТВ, «Пятый канал» и «Домашний») пов'язані з банком «Росія» і його найбільшим акціонером Юрієм Ковальчуком, які потрапили під санкції США, четвертий - «Звезда» Міноборони. У Coca-Cola наполягають, що це суто економічне рішення, не пов'язане із санкціями.

«Ці чотири канали найменше підходять за цільовою аудиторією для брендів Coca-Cola, тому рекламодавець вирішив перерозподілити бюджети», - пояснив Юрій Борисовський, представник агентства MediaVest, яке закуповує телевізійну рекламу для американської компанії.

Директор із зовнішніх зв'язків російського офісу Coca-Cola Анна Козловська підтвердили цю інформацію. За її словами, у компанії вирішили сконцентруватися на ключових федеральних і найбільш ефективних для цільової аудиторії компанії каналах.

Представники рекламного ринку кажуть, що розрив договору загрожує штрафами. При цьому дехто з них все ж вірить, що Coca-Cola справді вважає канали некритичними для свого просування і в підсумку зможе заощадити, незважаючи на штрафи.

Як повідомляв ДеПоСША одночасно з ЄС ввели проти Росії санкції третього рівня, які вступили в дію з 1 серпня. Свої санкції проти РФ ввели також Японія і Швейцарія.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme