На Росії почалася "їдлоекономія"

Майже половина росіян (47%) стали купувати менше товарів повсякденного попиту і продуктів харчування за підсумками березня

Про це свідчать дані дослідження "Російський покупець в нових економічних умовах" компанії Nielsen, пише depo.ua з посиланням на"Газету.Ru".

Близько 25% російських споживачів стверджують, що витрати на покупки повсякденних товарів "помітно зросли", 37% сказали, що стали витрачати "трохи більше" грошей на придбання звичних продуктів харчування і товарів повсякденного попиту.

Загальна кількість респондентів, які відзначають зростання витрат, знизилася у порівнянні з березнем 2015 року та груднем 2015 року. Російські споживачі продовжують говорити про зменшення власних доходів. 48% опитаних в березні 2016 року сторони заявили, що доходи їхньої сім'ї помітно знизились.

Основна стратегія економії росіян - це вибір магазинів з низькими цінами, про це заявили 69% респондентів і пошук промопропозицій (49%). Дослідники відзначають, що пошук промоакцій демонструє різке зростання. На третьому місці залишається поведінкова модель, в рамках якої люди витрачають тільки "на все найнеобхідніше" (44%).

Для пошуку більш вигідних цінових пропозицій на продукти 14% респондентів звертаються до інтернету, з них 36% відвідують з цією метою сайти продуктових мереж. Все більш популярним каналом стають магазини єдиної ціни. 80% росіян сказали, що коли-небудь робили покупки в такому форматі магазинів, 67% російських споживачів відвідували їх за останні три місяці, 40% з них роблять це раз на місяць і частіше.

Дослідження проходило в березні 2016 року в Москві, Санкт-Петербурзі, Єкатеринбурзі, Новосибірську, Ростові-на-Дону, Нижньому Новгороді, Самарі і в 22 містах з населенням понад 500 тис. чоловік.

Дослідження проводилося онлайн серед відібраних за статево квотами 1 096 росіян, які є основними покупцями продуктів харчування і товарів повсякденного попиту в сім'ї.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme