На Росії через кризу рекордно зросли продажі презервативів

Криза на Росії, викликана падінням світових цін на нафту і західними економічними санкціями, показала ще одну свою досить несподівану сторону

На Росії через кризу рекордно зросли про…

Громадяни країни кинулися скуповувати в магазинах і аптеках засоби контрацепції. Продажі презервативів на Росії за минулий 2015 рік підскочили відразу на 6%, передає depo.ua з посиланням на РБК.

Як йдеться в аналітичній доповіді компанії DSM Group, що займається стратегічним плануванням для великих гравців фармацевтичного ринку, на Росії за минулий рік було продано 16,6 мільйона упаковок презервативів, що на рекордні 6% більше, ніж в минулому 2014 році. При цьому росіяни розхапували в аптеках і магазинах "гумки" навіть незважаючи на їхнє суттєве подорожчання: ціна пачки презервативів зросла на 37% і склала в середньому 211 російських рублів. А в грошовому вираженні росіяни накупили цих засобів контрацепції на суму в 3,5 мільярда російських рублів - це на 45% більше, ніж ще рік тому.

Можна було б зробити з ситуації оптимістичний висновок, що росіяни в зв'язку з кризою вирішили припинити розмножуватися: адже зрозуміло, що в умовах, що змінилися економічних умовах ростити дітей їм буде вже не по кишені.

Однак фахівці вважають, що причина в імпортозаміщення.

"У серпні 2015 року Міністерство промисловості і торгівлі Росії запропонувало суттєво обмежити державні закупівлі імпортних медичних препаратів, включаючи презервативи, - нагадав журналістам директор ДБУ НДІ організації охорони здоров'я і медичного менеджменту московської мерії Давид Мелік-Гусейнов. - Громадяни, дізнавшись про це, кинулися в аптеки запасатися цими засобами контрацепції. Вони просто не зрозуміли, що обмеження повинно було торкнутися лише державних закупівель тих презервативів, які використовуються в закладах охорони здоров'я".

На користь такої версії частково свідчать і переваги росіян на ринку презервативів: вони аж ніяк не патріотичні. 43,8% російського ринку займає британська марка Contex, ще 30,7% - теж британська Durex, а 13,1% - німецький Vizit. Решта частки ділиться між дрібними виробниками, серед яких російський всього один - Армавірський завод гумових виробів, що випускає презервативи під брендом "Ерос".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme