Facebook може позбавити інтернет-ЗМІ додаткового трафіку

Соціальна мережа готує нововведення, яке дозволить користувачам не переходити на сайт видання, а читати контент безпосередньо у Facebook

Адміністрація Facebook задумала змінити формат розміщення публікацій ЗМІ в соціальній мережі, повідомляє depo.ua з посиланням на The New York Times.

Ініціатори мають на меті скоротити час, який витрачає користувач на перегляд новини чи статті, і планують розміщувати у Facebook їхні повні тексти, без необхідності для читача переходити на сайт видання.

 Аналітики підрахували, що зараз користувач змушений в середньому очікувати близько восьми секунд, поки посилання з Facebook на статтю в ЗМІ відкриється в браузері. При цьому в настільки динамічний час для утримання користувача важлива кожна мілісекунда, обґрунтовують свій намір в соціальній мережі.

Також видання підкреслює, що перехід на новий формат публікацій буде вигідним для Facebook і досить складним для самих ЗМІ. Люди припинять заходити безпосередньо на сайт, позбавляючи сайти додаткового трафіку і важливих даних про свою аудиторію (наприклад, країна читача, та деякі інші дані, які необхідні для якісної медіа-аналітики).

У той же час, щоб зробити можливе нововведення більш привабливим для ЗМІ, Facebook обговорює способи, за допомогою яких вони могли б заробити на рекламі, яку можна буде розміщувати поряд з їх публікаціями. Як варіант - Facebook може запропонувати розділяти доходи соціальної мережі з постачальниками контенту.

Користувачам же новий механізм Facebook пропонує високу швидкість доступу до матеріалів ЗМІ. Тестування нового механізму, уточнює видання, почнеться протягом найближчих декількох місяців. На початковому етапі партнерами соціальної мережі будуть New York Times, BuzzFeed і National Geographic, хоча цей перелік в майбутньому може розширитися. 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme