ЄС хоче зняти з експлуатації літаки Boeing 737 Max 8, - ЗМІ

Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) готується заборонити експлуатацію літаків Boeing 737 Max 8 після катастрофи літака цієї моделі в Ефіопії
 

Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на власні джерела, передає Depo.ua.

Управління цивільної авіації Великої Британії вже приєдналося до країн, що заборонили польоти цього літака у своєму повітряному просторі, заявивши у вівторок, що цей захід був "запобіжним" за відсутності інформації з реєстраторів літака ефіопської авіалінії.

Німеччина та Ірландія також обмежуватимуть експлуатацію цією моделі, і Європейське агентство з авіаційної безпеки планує піти на такий же крок. Це означатиме заборону на польоту у всіх країнах ЄС.

Британія є третім за величиною авіаційним ринком у світі, а EASA є одним з двох найбільших регуляторів у галузі разом з Федеральною авіаційною адміністрацією США, яка говорить, що літак безпечний.

Експлуатацію Boeing 737 Max 8 вже заборонили Китай, Австралія, Сінгапур, Ефіопія та Індонезія.

Нагадаємо, 10 березня в Ефіопії незадовго після зльоту з аеропорту міста Аддіс-Абеба сталася аварія пасажирського літака Boeing 737 компанії Ethiopian Airlines, що прямував до Кенії. В результаті всі 149 пасажирів і вісім членів екіпажу загинули.

За попередньою інформацією ефіопських авіаліній, українці не були пасажирами літака.

В авіакомпанії заявили, що пілоти літака повідомили про "труднощі" і запитували дозвіл на посадку в аеропорту вильоту.

Після авіакатастрофи корпорація Boeing скасувала презентацію нового літака 777X у зв'язку з авіакатастрофою в Ефіопії.

А влада Китаю ввела тимчасову заборону на використання літаків Boeing 737 Max 8 після авіакатастрофи в Ефіопії.

Управління цивільної авіації Британії прийняло рішення призупинити експлуатацію літаків Boeing 737 MAX після авіакатастрофи в Ефіопії.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme