Експерти назвали три версії причин катастрофи російського літака в Єгипті

Експерти вважають, що причиною аварії А321 стала вибухова розгерметизація салону

Експерти, які прибули на місце аварії лайнера російської авіакомпанії "Когалимавіа" на Синайському півострові, з'ясували, що літак розлетівся на частини ще в повітрі, про що свідчать розкидані на великій площі уламки, передає depo.ua з посиланням на "Комерсант".

Схожа картина спостерігалася при вивченні місця аварії Ан-24 під черкеського в 1997 році. Тоді причиною катастрофи було названо руйнування фюзеляжу через корозію, що виникла при експлуатації літака в Африці.

Однак експерти пропонують не поспішати порівнювати катастрофу Ан-24, який був "заїждженим конем" і сучасного літака, який проходив всі необхідні процедури техобслуговування. Тому не виключена і версія невеликого вибуху в багажному відділенні. Бомба не зруйнувала б літак, але призвела б до вибухової розгерметизації літака через різкий перепад тиску.

Схожий випадок стався в 1988 році в небі над шотландським містечком Локербі. Тоді експерти три роки не могли зрозуміти, що стало причиною падіння лайнера Boeing 747 авіакомпанії Pan American. Лише після того, як були зібрані всі виявлені уламки літака, в одному з листів обшивки фюзеляжу виявили отвір розміром з кавун. Бомба була закладена в невеликій транзистор і спрацювала в багажному відділенні. Терорист пізніше був виданий Великій Британії владою Лівії.

Ще однією можливою причиною руйнування фюзеляжу експерти вважають "втомну тріщину". Як з'ясувалося, в 2001 році, коли літак ще не належав "Когалимавіа", при посадці в Каїрі він ударився хвостовою частиною об смугу аеропорту. Це призвело до порушення геометрії конструкції. Всі дефекти тоді були усунені, але не виключено, що при ремонті щось недогледіли.

Ще однією причиною вибухової розгерметизації міг стати несправний двигун. У разі так званого нелокалізованого руйнування турбіни лопатки, відірвалися від неї, за словами фахівців, вилітають назовні з величезною швидкістю і, рухаючись в одній площині, ріжуть крило і фюзеляж лайнера як диск пилки-болгарки.

Показання бортових самописців покажуть, як працювали до катастрофи всі системи літака, а також які дії робив екіпаж. Можливо, причину події експертам підкажуть останні переговори членів екіпажу, якщо, звичайно, вони встигли зрозуміти і обговорити причину руйнування лайнера. Для повноцінного ж розслідування буде потрібно зібрати всі уламки Airbus й відтворити з них контур літака, що розбився. Тільки ретельний огляд всіх елементів і перевірка їх на можливу наявність слідів вибухівки покаже, що саме стало причиною руйнування літака.

Нагадаємо, лайнер A321 російської авіакомпанії "Когалимавіа" розбився в суботу, 31 жовтня, на Синайському півострові в Єгипті. Він здійснював рейс Шарм-ель-Шейх - Санкт-Петербург. 

Лайнер впав на південь від міста Ель-Аріш в провінції Північний Синай.

Ніхто з 224 осіб, що перебували на борту, не вижив.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme