Друг Путіна вирішив не ризикувати і відмовився будувати Керченський міст - ЗМІ

Уряд РФ може призначити генпідрядником 19-кілометрового моста через Керченську протоку не «Будтрансгаз» Геннадія Тимченка, а ФДУП при Спецбуді

Друг Путіна вирішив не ризикувати і відм…

Про це пишуть «Ведомости» з посиланням на федерального чиновника, що курирує інфраструктуру, і джерело, близьке до Мінтрансу. Але від участі в проекті «Будтрансгаз» не відмовляється, говорять вони, компанія Тимченка може виступити субпідрядником.

«Будтрансгаз» розглядає зміну ролі в проекті, підтверджує людина, близька до Volga Group, що управляє активами Тимченка. Рішення немає, запевняє прес-секретар віце-прем'єра Дмитра Козака, що курирує проект, участь Спецбуду обговорюється.

Раніше вважалося, що генпідрядником виступить саме «Будтрансгаз» - залишалося прийняти формальне рішення, а на субпідряд погоджувався «Мостотрест» (співвласники - Аркадій і Ігор Ротенберги).

Але на переговорах з єдиним виконавцем про умови держконтракту виникли складнощі, розповідають два чиновники, знайомі з їх ходом: жорсткі умови угоди не влаштували «Будтрансгаз». Генпідрядник повинен узяти на себе ризики проектування, граничну ціну будівництва в 228,3 млрд рублів перевищувати не можна, від нього потрібна банківська гарантія на 30% вартості будівництва. Об'єкт технічно дуже складний, вказує співробітник великої будівельної компанії: там непроста геологія, є питання до якості інженерних досліджень, тобто і ризик подорожчання.

Генпідряд не цікавить і «Мостотрест», виходить із звітів аналітиків за підсумками зустрічі з керівництвом компанії. «Мостотрест» претендуватиме тільки на субпідрядні контракти, оскільки вважає, що генпідрядника можуть чекати ті ж проблеми, що і на будівництвах до Олімпіади в Сочі, вважає аналітик «ВТБ капіталу» Олена Сахнова. Ще один ризик для «Мостотресту» - санкції, вважає інший учасник зустрічі аналітиків з керівництвом компанії: генпідрядник відразу приверне до себе увагу.

Нагадаємо, будівництво моста через Керченську протоку (він має бути введений в експлуатацію в 2018 році) оцінюється Мінтрансом в 228,3 млрд рублів, близько 80 млрд рублів планується притягнути за допомогою інвесторів.

Крім того, Путіна просять розглянути альтернативний мосту варіант організації транспортного сполучення з півостровом.

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme