UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Британські блогери погодилися позначати проплачені пости

Шістнадцять зірок соціальних мереж у Британії погодилися змінити правила своїх публікацій онлайн

Серед зірок – співачки Еллі Гулдінг і Ріта Ора, моделі Розі Гантінгтон-Вайтлі та Алекса Чунг і влогерка Зоелла, повідомляє Depo.ua з посиланням на BBC.

Відтепер у своїх постах вони позначатимуть, чи отримували вони гроші або ж подарунки чи інші вигоди в обмін на пости з рекламою товарів.

На такий крок вони пішли після того, як отримали попередження від Департаменту з питань конкуренції та ринків Великої Британії про те, що їхні пости можуть порушити законодавство із захисту споживачів. Публікації в інтернеті можуть не тільки просувати певні бренди, але й обманювати покупців, заявили в департаменті.

Департамент не повідомив, чи зазначені блогери вже порушили права споживачів. Але зазначив, що всі вони погодились змінити практику публікацій після розслідування. Якщо зірки не будуть дотримуватися домовленостей, їм загрожує суд з великими штрафами чи ув'язнення до двох років.

Блогери повинні позначати контент, за який отримали плату або подарунки, хештегами #ad чи #sponsored. Хештеги мають бути на видному місці на початку посту. Крім того, пости про товари, які блогери отримали як безкоштовні зразки, теж повинні мати позначку. Наприклад, хештег #freebie.

Крім того, не достатньо просто перелічити компанії, з якими співпрацюють блогери, в описі профілю. Вони повинні позначати, що пост проплачений, у кожному випадку.

Листи з попередженням були надіслані і кільком іншим знаменитостям.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme