UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Boeing визнав ще одну проблему з літаками

Компанія Boeing визнала, що програмне забезпечення літаків моделі 737 MAX містить додаткову незначну помилку, не пов'язану з проблемною системою MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System)

Видання The Washington Post, що огляд Boeing виявив "додаткову проблему програмного забезпечення". Компанія назвала проблему "відносно незначною", повідомляє Depo.ua з посиланням на The Independent.

Також президент компанії Boeing Кевін Макалістер визнав, що збій в системі поліпшення характеристики маневровості MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System) мав місце на борту обох Boeing 737 МАКС, які потрапили в катастрофу.

"Всі подробиці події будуть наведені державними органами в доповідях за підсумками розслідувань, однак, після публікації попередньої доповіді з розслідування катастрофи рейса 302 авіакомпанії Ethiopian Airlines очевидно, що на обох літаках система поліпшення характеристики маневровості, відома під назвою MCAS, увімкнулася в результаті помилкової інформації про кут атаки", - зазначив глава Boeing.

Він додав, що експерти компанії взаємодіють з Федеральним авіаційним управлінням США і з авіакомпаніями-клієнтами для того, щоб завершити розробку і завантажити вдосконалене програмне забезпечення, яке виключить повторення трагедій, подібних катастроф рейсу 610 авіакомпанії Lion Air і рейсу 302 авіакомпанії Ethiopian Airlines.

Завершення робіт і сертифікація цього програмного забезпечення, за його словами, буде здійснене "в найближчі тижні".

Раніше цього місяця агентство Федерального управління цивільної авіації США заявило, що виявлено подібність між аварією ефіопських авіаліній і аварією Lion Air в Індонезії шість місяців тому — в обох випадках катастрофа сталася з Boeing 737 Max.

Нагадаємо, 10 березня в Ефіопії незабаром після зльоту з аеропорту міста Аддіс-Абеба сталася аварія пасажирського літака Boeing 737 компанії Ethiopian Airlines, що прямував до Кенії. В результаті всі 149 пасажирів і вісім членів екіпажу загинули.

В авіакомпанії заявили, що пілоти літака повідомили про "труднощі" і запитували дозвіл на посадку в аеропорту вильоту. За даними ЗМІ,  "Боїнг" аномально стрімко набирав швидкість під час злету.

12 березня Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) тимчасово заборонило експлуатацію літаків Boeing 737 Max. 

ЗМІ пишуть, що авіакатастрофа літака Boeing 737 MAX Ethiopian Airlines могла бути викликана зіткненням з птахом або іншим стороннім предметом.

13 березня Трамп наказав заборонити польоти Boeing 737 MAX. Того ж дня авіабудівна корпорація Boeing заявила про рішення тимчасово припинити польоти всього глобального флоту 737 MAX.

Чорні скриньки (бортовий пристрій реєстрації та мовний самописець) розбитого в Ефіопії "Боїнга" відправили для розшифровки до Парижа.

Крім того, 29 жовтня пасажирський літак Boeing 737 індонезійських авіаліній Lion Air Boeing 737 зник із радарів.

Згодом в Індонезії рятувальники знайшли уламки літака.

На борту літака перебували 189 людей - ніхто не вижив. Повідомлялося також, що на борту літака перебували 20 чиновників.

Пізніше на місці аварії літака Boeing 737 MAX в Індонезії виявили паливний бак, який вибухнув.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme