Авторинки Криму заполонили викрадені російські авто

Кримські авторинки заполонили автомобілі з російськими номерами, які продаються за мізерними цінами

Авторинки Криму заполонили викрадені рос…

Як з'ясував ДеПо, різниця у ціні може становити більше 9 тис. дол. від вартості цих авто в автосалонах. Причому це фактично нові автомобілі 2011-2014 років випуску з мінімальними пробігами.

Наприклад, KIA Rio 2013-го року випуску з механічною коробкою передач, 39 тис. км пробігу та російською реєстрацією виставлена на продаж у Сімферополі за 11,4 тис. дол. Ціна на подібну модель у київських автосалонах стартує від 20 тис. дол. А Mazda червня 2012-го року випуску з нульовим пробігом і бензиновим 2-літровим двигуном на півострові коштує 17,7 тис. дол., тоді як купити у столичному автосалоні таку машину дешевше, ніж за 26,7 тис. дол., неможливо (див. інфографіку).

При цьому кримчани, які хочуть продати свій автомобіль за адекватною ринковою ціною, сьогодні цього зробити не можуть. Поруч із дешевими російськими авто їхні машини взагалі не користуються попитом. Потрібно або знижувати ціну, або відкладати продаж свого автомобіля до кращих часів.

За словами експертів ринку використаних автомобілів, головна небезпека придбання у Криму автомобілів з російською реєстрацією в тому, що перевірити у МРЕВ, чи не викрадена ця машина, практично неможливо. А потенційним покупцям, яких зацікавили дешеві авто, фактично доводиться вірити на слово продавцям.

«Якщо машина 2014 або 2013 року коштує на 9 тис. дол. дешевше за свій новий аналог - це має насторожити. Значить, із машиною щось не те. Її потрібно ретельно перевіряти в МРЕВ. Вона цілком може бути викраденою», - розповідає ДеПо столичний перекупник використаних автомобілів Сергій Наразчук.

За його словами, відносно нові машини з пробігом менше 100 тис. км можуть коштувати на 3-4 тис. дол. дешевше за авто з салону, максимум - на 5-6 тис. дол. Все, що дешевше - вже викликає підозру.

«Покупці таких підозрілих машин у подальшому можуть заробити собі головний біль, якщо колишній власник подасть на них до суду, щоб довести право власності на свій транспортний засіб. У процесі розгляду машину найчастіше забирають на штрафмайданчик і користуватися нею неможливо. Після рішення суду авто можуть віддати колишньому власнику без компенсації витрачених на неї грошей горе-покупцеві», - пояснює Сергій Наразчук.

Також експерт ринку використаних автомобілів наполегливо радить потенційним покупцям за можливості уникати придбання авто у людини з генеральною довіреністю на руках.

«Якщо машину продає її господар, і вона була куплена з салону 2-4 роки тому, із таким варіантом ще можна зв'язуватися. Але якщо авто продає людина по генеральній довіреності - однозначно ні. Липову довіреність навіть у нас зараз можна зробити за 200-500 дол., не кажучи вже про окуповані українські території, де процвітає правовий хаос», - резюмує Наразчук.

Фото: rst.ua

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme