Американці оголосили бойкот російській горілці

Американці можуть і не помітити обмежень на ввезення в США російського алкоголю, якщо влада піде на такі санкції: обсяги імпорту горілки з Росії вже в 2013 році скоротилися на 70% порівняно з попереднім роком

Американці оголосили бойкот російській г…

При цьому серед 10 найбільш продаваних марок горілки в США в минулому році жодна не була російською, передає MarketWatch з посиланням на дані Distilled Spirits Council, передає «Интерфакс».

«Американців це не тривожить, тому що на ринку багато американських брендів», - заявив MarketWatch автор книги «Горілка» Вікторіно Мейтус. За його словами, після скасування сухого закону, що діяв в США з 1920 по 1933 роки, переважно поширення набули власні та, у меншому обсязі, європейські бренди.

На сьогоднішній день найпопулярніша горілка в США - Stolichnaya Premium (або просто «Stoli»), проте де-факто її розливають в Латвії, відзначає видання. За обсягами продажу (в ящиках) в 2013 році в п'ятірку лідерів входили Smirnoff (виробляється в декількох країнах, але не в РФ), Absolut і Svedka (Швеція), Grey Goose (Франція) і Skyy (США).

Між тим в США стає все більше невеликих горілчаних підприємств - їх число вже перевалило за 500. Загалом в США в минулому році було продано 65,9 млн 9-літрових ящиків горілки загальною вартістю $5,6 млрд, свідчать офіційні дані.

Як повідомляв ДеПо, США одночасно з ЄС ввели проти Росії санкції третього рівня, які вступили в дію з 1 серпня. Свої санкції проти РФ ввели Японія і Швейцарія.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme