Відповідальність за саморекламу Луценка взяли на себе антикорупціонери

Громадська організація "Українська антикорупційна асоціація" заявляє, що є ініціатором створення відео- та аудіороликів присвячених діяльності Генеральної прокуратури

Відповідну заяву організація поширила 26 лютого, передає Depo.ua.

"УАА" відверто здивована спекуляціями навколо роликів соціальної реклами у теле- та радіоефірі, України. Вважаємо за необхідне заявити, що відео- та аудіоролики створені з ініціативи "УАА", – зазначають в організації.

Там також стверджують, що саме вони звернулись до телеканалів і радіостанцій із пропозицію включити ролики в ефір.

"При цьому з боку "УАА" не висувалися жодні умови: телеканали та радіостанції розміщували соціальну рекламу в обсягах, які дозволені наявністю ефірного часу", – йдеться в заяві.

Також зазначається, що відео- та аудіоролики були надіслані на експертизу Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, яка підтвердила їхній статус соціальної реклами.

"На початку 2018 року "УАА" провела громадську експертизу кількох резонансних справ, пов'язаних із корупційною діяльністю відомих політиків і народних депутатів. Ми дійшли висновку: успішно довести ці справи до кінця можливо лише за умови, що Генеральна прокуратура України отримає потужну підтримку з боку українського суспільства", – зазначають в організації.

"Упевнені, що соціальна реклама допоможе суспільству отримати об'єктивну інформацію про роботу ГПУ. І це дасть реальний поштовх у просуванні слідства у корупційних справах серед політичної та бізнесової еліти", – резюмують в організації.

Також в "УАА" пообіцяли провести прес-конференцію, під час якої оприлюднити вичерпну інформацію щодо резонансних справ, які стали підґрунтям для створення соціальної реклами.

Згідно даних на сайті організації, учасниками ГО "Українська антикорупційна асоціація" є юрист, громадський діяч Олександр Аронець і журналіст Дмитро Гамаш.

Нагадаємо, раніше у ЗМІ з'явилась публікація, у якій повідомлялося, що Генпрокурор Юрій Луценко використовує своє відомство для самореклами на радіо і телебаченні. Після цього у Генеральній прокуратурі заявили, що не мають відношення до виготовлення, замовлення та розповсюдження рекламних роликів щодо роботи відомства і не знають, хто їх замовляв.

Згодом стало відомо, що ролики з рекламою діяльності Генпрокуратури транслювалися в ефірі телеканалу "1+1" по квоті соціальної реклами після відповідного листа від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme