В українських органах влади стартувала централізація колл-центрів, – Дубілет
Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет повідомив, що нині стартувала централізація колл-центрів і систем опрацювання звернень громадян в органах влади
- Головна
-
20 листопада 2019 09:24
Про це він написав у своєму Telegram-каналі, передає Depo.ua.
"Ми почали централізацію колл-центрів і систем опрацювання звернень громадян в органах влади. Я вже не раз писав, що один із способів підвищення ефективності — це централізація процесів. Це призводить до підвищення якості роботи і скорочення держапарату", – наголосив Дубілет.
Він зауважив, що здивувався, коли виявив, що "в Кабміні працює понад 50 різних колл-центрів. Майже кожен колл-центр — це купа зайвого дорогого обладнання, а також операторів та їх начальників".
"Зараз ми стартуємо пілот, щоб забрати на себе комунікації міністерства соціальної політики, Офісу президента і митниці. Потім протягом року заберемо в єдиний центр все інше", – написав міністр й додав, що для цього вмовив піти з бізнесу свою колишню колегу по Fintech Band Юлію Гусєву, яка "собаку з'їла на створенні колл-центрів у банках".
Дубілет пояснив, що необхідно змінити "систему мотивації операторів так, щоб вони допомогали громадянам відразу на своєму рівні, а не просто передавали запити далі".
"Незабаром ми запустимо підтримку не тільки телефоном чи поштою, а й через мессенжери, як в монобанк. Не тому що це модно, а тому що так падає вартість обробки одного звернення, а якість зростає. Наприклад, зараз в центральному колл-центрі Кабміну вартість одного звернення в 3-5 разів дорожче, ніж в монобанк. При тому, що зарплати у операторів неможливо низькі", – написав він.
Окрім того, за словами міністра, планується створювати для операторів віддалені робочі місця, щоб вони могли працювати з регіонів, а не тільки з "дорогого Києва".
"До речі, нещодавно ми підвищили service level урядового колл-центру в два рази тільки за рахунок правильного штатного розкладу, без збільшення кількості операторів. Загалом, цей список можна продовжувати довго. Робота операційних центрів — це ціла наука. Вихідці з бізнесу знають її добре. Тепер будемо використовувати цей досвід і для державних структур", – підсумував Дубілет.
Нагадаємо, дещо раніше Дубілет розповів, як боротимуться з рейдерством SMS-паролями.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 16:27PIANOBOY з акустичним концертом у Києві
- 16:22Метал вивозили під обстрілами, — ЗМІ зібрали маловідомі факти про відкритий Кличком міст "Хвилі Азову"
- 16:11Як збитки українських банків через війну вплинуть на ваш гаманець? PROMO
- 15:30 Окупанти обстріляли Нікополь на Дніпропетровщині: двоє чоловіків поранені ФОТО
- 14:43Відомо, на яку дату запланували бій-реванш Тайсона Ф’юрі й Усика
- 13:55Захисник України дарує Bentley за донат: "Українська команда" збирає на дрони для ЗСУ Відео
- 13:54Експортери виступили проти застосування норм Податкового кодексу щодо Platts
- 12:58На Оболонському ринку в столиці молодик влаштував стрілянину. Є поранений ФОТО
- 12:08Росіяни скинули авіабомбу на Олексієво-Дружківку на Донеччині: Семеро поранених, в тому числі дитина ФОТО
- 11:20Який період буде найкритичнішим з точки зору відключень світла: прогноз "Укренерго"
- 11:05Масштабну систему катувань ув'язнених в українських колоніях викрило ДБР
- 10:44 Росіяни вдарили ракетами по Краснопіллю на Сумщині. Є загиблі
- 10:10Зранку над Сумщиною збили ворожу ракету
- 09:51Чи потрібен рахунок у банку для ФОП Актуально
- 09:19Частина населених пунктів Рівненщини залишилися без світла через атаку дронів
- 09:15Нікополь вночі двічі був обстріляний з артилерії
- 08:47Синєгубов заявив про масштабні пожежі внаслідок російських обстрілів на Харківщині
- 08:23Ще 1300 окупантів ліквідовано в Україні
- 08:15Українська ППО вночі збила 13 "шахедів" у 3 областях