"Реформі річкових перевезень бути": Криклій пояснив, що зміниться для українців

Міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що може змінитися в Україні після схвалення Верховної Радою закону про внутріршній водний транспорт

"Реформі річкових перевезень бути": Крик…
Фото: Depo.ua

Про це він написав у своєму Telegram, передає Depo.ua.

"Закон "Про внутрішній водний транспорт" прийнято! Реформі річкових перевезень бути. Тепер ми зможемо відродити найбільш дешевий та екологічний спосіб доставки вантажів – річкові перевезення та створити ефективну річкову логістику", – наголосив Криклій.

За його словами, урядовці й нардепи врахували пропозиції бізнесу та спільно доопрацювали цей законопроект під час його підготовки до другого читання.

"Вдячний всім, хто був небайдужий і долучився до цього процесу, а також народним депутатам за схвалене рішення", – додав урядовець.

Що дозволяє новий закон

–  Збільшити вантажопотік до 30 млн тонн на рік та економічним ефектом для держави до 13-16 млрд грн щороку.

–  Покращити конкуренцію на ринку, збільшити інвестиції завдяки рівним умовам і прозорим правилам, створити нові робочі місця для людей.

–  Перехід частини вантажу з автошляхів на річку допоможе значно розвантажити дороги і зменшити витрати на їх ремонт. Для прикладу, 1 млн тонн вантажів, перевезених річкою і перенаправлених з наземного транспорту, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд грн протягом 4 років.

–  Використовувати потужності Дніпра не на 10%, як зараз, а на повну, як це було ще в часи Київської Русі, коли існував славнозвісний шлях "із варяг у греки".

–  Створити Держфонд розвитку внутрішніх водних шляхів для забезпечення належного технічного стану судноплавних шлюзів на Дніпрі, понад 75% з яких зараз зношені/

–  Pабезпечити розвиток пасажирських річкових перевезень, у тому числі міжнародних.

–  Cтимулювати суднобудування та відновлення українських підприємств.

–  Лібералізувати ринок, допустивши судна під іноземним прапором, та стимулювати міжнародну торгівлю.

–  Провести дерегуляцію галузі шляхом запровадження безкоштовного проходження шлюзів та часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах.

–  Спростити адміністративні процедури при реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів.

–  Імплементувати європейські норми та привести українське законодавство у відповідність до європейського.

"Робимо Україну річковою державою", – підсумував Криклій. 

Нагадаємо, раніше сьогодні, 3 грудня, Верховна Рада схвалила у другому читанні та в цілому проект закону №1182-1-д й запустила галузь внутрішнього водного транспорту.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme