Рада не спромоглася дерусифікувати зовнішню рекламу

Верховна Рада України не змогла ухвалити у першому читанні законопроект, який може покращити зовнішній вигляд міст, засмічених занадто великою кількістю рекламних конструкцій та російськомовними написами

За документ проголосували менше 200 народних депутатів, передає Depo.ua.

Згідно із законопроектом, мовою всіх рекламних оголошень та банерів має бути українська (за винятком назв брендів). Однак депутати не тільки відмовилися підтримати його, а й не захотіли відправити закон на доопрацювання у профільний комітет або авторам.

Один із ініціаторів законопроекту Олександр Опанасенко з фракції "Самопоміч" розповів, що, новий закон мав би дозволити прибрати нелегальні рекламні конструкції з вулиць, зробити прозорими правила гри на ринку зовнішньої реклами, а також забрати у місцевої влади повноваження щодо надання зайвих дозволів на розміщення реклами.

Водночас проти законопроекту виступила депутат від фракції БПП Наталія Новак. Вона сказала, що документ монополізує ринок зовнішньої реклами, дає преференції для існуючих гравців ринку та містить корупційні норми, адже у проекті є багато нечітких норм, які створюють лазівки для корупції.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme