Рада "гармонізувала" законодавство у сфері порівняльної реклами із правом ЄС

Сьогодні, 12 листопада, Верховна Рада ухвалила у другому читанні та в цілому з необхідними техніко-юридичними правками законопроєкт №0953 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)"
 

Рада "гармонізувала" законодавство у сфе…

За відповідний документ проголосували 326 народних обранців, передає Depo.ua.

Так, судячи із пояснювальної записки до законопроєкту №0953, його метою є гармонізація вітчизняного законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу та визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами, а відтак, і опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність до вимог Європейського Союзу в частині законодавчого визначення форм, видів та ознак забороненої недобросовісної підприємницької практики; в свою чергу, деталізація ознак забороненої недобросовісної підприємницької практики сприятиме захисту економічних інтересів добросовісних підприємців.

Також наголошується, що оскільки допустимість використання порівняльної реклами нормами законодавства Європейського Союзу прямо пов’язується не лише із дотриманням "критеріїв об’єктивного порівняння характеристик товарів та послуг", але й з визнанням її такою, що не вводить в оману, в значенні Директиви щодо несправедливих торгівельних практик, постала потреба у доповненні чинного законодавства тими формами/ознаками нечесної підприємницької (торгівельної) практики, які визнані несправедливими та оманливими відповідно до положень згаданої Директиви.

З-поміж цього, зазначається, що деталізація ознак нечесної підприємницької (торгівельної) практики у системному зв’язку із одночасним наближенням вітчизняного законодавства у сфері порівняльної реклами до права Європейського Союзу обумовлюється також і тим фактом, що прояви нечесної підприємницької (торгівельної) практики стосуються у більшості випадків змісту, способу та форми надання споживачам інформації про товар або послугу, а відтак, стосуються відносин,  які  виникають у зв'язку із рекламою, у тому числі і, насамперед, порівняльною.

Додається, що прийняття законопроєкту №0953 дозволить зробити черговий крок на шляху адаптації українського законодавства до норм Європейського Союзу, стимулюватиме розвиток чесної конкуренції, посилить захист економічних інтересів споживачів та добросовісних підприємців, а, відтак, позитивно відобразиться на економічному розвиткові України.

Нагадаємо, у жовтні президент Володимир Зеленський підписав закон про спрощення умов ліцензування госпдіяльності.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme