"Освідченні люди" і столиця Києва: Приколи і зашквари з рекламою "Слуги народу"

Рекламна кампанія "Слуги народу" до місцевих виборів проходить далеко неідеально. У мережі обговорюють помилки на білбордах, а також деякі слогани та підходи

"Освідченні люди" і столиця Києва: Прико…

Depo.ua зібрав кілька казусів із постерами "Слуги народу" за весь час кампанії. 

Розбір помилок

Так, у соцмережах час від часу поширюють білборди з граматичними, орфографічними та іншими помилками. Так, медійниця Тетяна Шустрова знайшла низку огріхів у рекламі кандидатки в депутати Кременчуцької міськради від "слуг" Каріни Єнокян.

Неграмотна реклама

У спільноті "Житомир-інфо" зафіксували кардинально новий підхід до написання слова "освічений". 

Освідченні люди

Коректори з клеєм

Виправляти помилки, як показує кампанія, теж можна по-різному. Влітку на Закарпатті білборди партії розвісили з помилкою.  У слогані "З тими, хто хоче збудувати краще Закарпаття, Україну" пропустили першу кому. На недолік у своєму телеграм-каналі вказав закарпатський журналіст Віталій Глагола. 

Пізніше нардеп від "Слуги народу" Ігор Кривошеєв показав, як робітники виправляють казус у доволі кумедний спосіб, – доклеюючи коми на білборди.

"В конструктивній критиці і нормальному діалозі немає нічого страшного", – написав він. 

Столиця столиці

Звеселив користувачів соцмереж білборд кандидата в Київську міську Раду від "слуг"  Євгенія Вандіна

Так, чоловік пропонує зробити Оболонь столицею Києва.

Столиця Оболонь

Приведи п'ятьох друзів

До ексцентричного кроку вдалася кандидатка в мери Хмельницького від "слуг" Інна Ящук. 

"Я хочу вас попросити, щоб, як у мене на руці п'ять пальців, ви кожен знайшли п'ятьох друзів, щоб за мене проголосувати", – зазачила кандидатка під час онлайн-зустрічі зі студентами Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.

І все було б могло видатися за милу наївність, але пані Ящук у виші працює деканом одного з факультетів. При цьому тиском своє звернення кандидатка визнавати не хоче: мовляв, вона ж просила, а не вимагала. 

Верещук, що підбадьорює

Чимало емоцій у соцмережах з перших днів піару викликала Ірина Верещук – кандидатка у мерське крісло столиці від "Слуги народу".  У деяких слоганах користувачі інтернету навіть відшукали еротичний підтекст. 

Фото реклами від Слуги народу

Фото борда з рекламою Верещук

Сіті лайт з рекламою Верещук

Такий підхід обурив, в тому числі, колег-нардепів. 

Скрін посту з FB

Борд з рекламою выд Слуги народу

Народна депутатка Вікторія Сюмар у коментарях наголосила, що реклама видається їй сексистською. 

Сама ж Ірина Верещук ще в той період у коментарі "Буквам" зауважила: за білбордами своєї кампанії не стежить.

"Я не знаю про що, ви говорите. Я дам свого керівника або представника штабу і з ним поговорите, бо я цим не займаюся і не слідкую. Тому вибачайте", – відповіла нардепка і порадила зателефонувати Олександру Корнієнку.

Не мало галасу наробив і агітаційний ролик, в якому Верещук у жовтому плащі і з парасолькою піднялася в небо над столицею. 

Читайте також: Полетіла шукати Пріорку: Як в соцмережах тролять Верещук, що вдає з себе Мері Попінс

Слоган, що ллється, як пісня

Досі обговорюють і вже звичні "зелені" плакати зі слоганом "Україна – це ти!". Тут користувачі мережі провели паралелі з фразою з дебютної промови Зеленського у Верховній Раді "Кожен з нас президент". 

А деякі звинуватили партію монобільшості у плагіаті.  Адже саме так називається один з найвідоміших хітів Тіни Кароль, яку дехто вважає одним з неформальних гімнів країни. 

Слоган выд партії Слуга народу на зовнішній рекламі

Не "слугами" єдиними

Звичайно ж, ляпи, казуси та надто ексцентричні фішки трапляються не лише у партії парламентської монобільшості. Наприклад, два білборди кандидата у мери Борисполя від ЄС Володимира Борисенка розмістили догори дригом, а містяни так і не змогли зрозуміти – чи то співробітники, які ровішували борди, припустилися помилки, чи в тому був особливий творчий задум. 

Реклама Борисенка

Фото: Facebook/Мій Бориспіль

А кандидат в мери Львова від "Свободи" Руслан Кошулинський вирішив завітати у модерний туалет в Івано-Франківську і похизуватися, яку вбиральню облаштувала його політ-сила.  

"Поки у Львові хтось обіцяє Європу, в Івано-Франківську "Свобода" вже робить. Ось вам один із прикладів", - написав він. 

У коментах розгорілася дискусія: одні раділи сучасній вбиральні, другі обурювалися, що у місті є важливіші проблеми, а така реклама, – спроба замилити око виборцю. Треті ж підняли Кошулинського на кпини. 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"