Обираємо парфуми за правилами

До початку XX століття аромати виготовлялися тільки під замовлення. При цьому враховувалися індивідуальні особливості власника, а також майбутні події, які відбудуться в його житті найближчим часом, наприклад, одруження. Сьогодні все набагато практичніше, адже парфуми носять як складову частину певного образу. Підбирається він не тільки за особистими уподобаннями, але й в залежності від зовнішніх обставин, особливостей формування гардеробу та навіть від психологічного стану власника

Обираємо парфуми за правилами…

Познайомитися з новинками парфумерії ви можете тут

Три основні критерії

- Для чого він потрібен. Саме цей аспект найчастіше і не враховується, адже побачивши гарний флакон, який знайомий нам по яскравій рекламі, ми прагнемо його купити, бо це певний статус та престиж. Але тут, як з одягом або взуттям. Адже ці елементи гардероба вибираються з урахуванням ряду практичних факторів – сезонності, сполучуваності з іншими аксесуарами, обставин, в яких вони будуть використовуватись (робота, спорт, свято, відпочинок).

- Чого ви чекаєте від запаху. Кожен аромат наділений певними функціональними можливостями та здатен викликати певні почуття чи емоції, а також доповнити те, чого вам в певних ситуаціях не вистачає. Наприклад, ноти шкіри формують захищеність, деревні акорди підкреслюють статус і авторитет, трав'яні мелодії допоможуть зібратися з думками, сконцентруватися.

- Немає універсальних варіантів. Користувачів парфумерії можна умовно розділити на дві основні групи – віддані шанувальники кількох композицій і ті, хто перебуває в постійному пошуку. Тут немає загального рецепта для всіх, але є чітке правило, яким слід керуватися. Не можна знайти аромат, який буде доречний завжди і скрізь. Адже ми повсякчас різні. На роботі – стримані і зосереджені, на побаченні – закохані і романтичні, на вечірці – веселі й відчайдушні. Тому 3 флакони на туалетному столику – це мінімальний по комплектації набір, який підійде для різних ситуацій і пір року.

Враховуємо зовнішні фактори

Чимало любителів парфумерії мріють приміряти на себе духи, які носили представники знаті і члени королівських сімей. Але тут виявляється, що вони абсолютно не вписуються в наші сучасні реалії. Все тоді було інше – манери, повсякденні заняття, ритм життя і навіть розміри приміщень. У парфумерії сьогодні динамічність, легкість і простота звучання навіть при безлічі ароматних граней. Ідеальний варіант для сучасного міського жителя, незалежно від його віку та статі, повинен бути нескладним, зрозумілим, але цікавим і незабутнім.

Надмірна насиченість сприймається, як втручання в особистий простір оточення та практично завжди викликає невдоволення. Для кожного випадку існує своя категорія запахів. Парфумерний етикет вимагає окремої розмови, але є просте правило, яке нескладно запам'ятати. Голосно не пахнуть там, де голосно не говорять – в бібліотеці, театрі, соборі. Але є й виключення – музей, тут своя особливість – великі зали нейтралізують гучні запахи.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme