На Росії вирішили "деукраїнізувати" свої літаки

Таганрозький авіаційний науково-технічний комплекс імені Берієва планує замінити українські двигуни Д-436 на SaM146 російсько-французького виробництва

Про це повідомив начальник бюро технічної та аналітичної інформації підприємства Андрій Сальников, передає Depo.ua з посиланням на РІА "Новини".

"Ми передбачаємо ремоторизацію на двигун SaM146. Робота ведеться давно, проблем з двигунами у нас немає", - запевняє Сальников.

За його словами, вибір двигунів для Бе-200 залежить від замовників.

Нагадаємо, 19 лютого заступник міністра промисловості Росії Олег Бочаров заявив, що Україна заборонили постачати на Росію двигуни Д-436 для цивільних літаків.

Довідка: Двигуни Д-436, вироблені запорізьким заводом "Мотор Січ", встановлюються на пасажирський літак Ан-148 і літак-амфібію Бе-200.

Двигуни SaM146 виробляються компанією PowerJet, що є спільним підприємством російського НВО "Сатурн" і французької Snecma. Ці силові агрегати встановлюються на російський близькомагістральний пасажирський літак Sukhoi Superjet 100.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme